• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    Jhaa Vergessene Kinder op 3 maart :O Ik heb een traantje moette wegpinken als bill zei dat het "laatste liedje" ging komen :P maar eigenlijk kwamen er nog een paar x'D dat was echt zo: nooo nie weggaan x'D x


    Tanya is de beste.

    ja idd ,, ik ging zo dood toen die lichte aanginge ,, ik kon eigelijk ni meer want ik had kei veel dorst, ik had op ene dag ne halve chocomelk gedronke uit schrik dak naar wc moest! dus ik was zo hees als iet da ik opt einde niks meer kon roepe xD


    .-

    Ja ik was mn stem al half kwijt als het nog maar moest beginnen :D met die ooooooo'ooooo'ooooooh :D Da was zo zalig :D Ja die lichten gingen zo aan en ik dacht echt zo : WHAT is het al gedaan? :O x


    Tanya is de beste.

    uhu xD ik was zo ant denke Oooooo oooooo oooooh xD Waarom da deuntje xD begon ik zo kei hard Tokio Hotel te roepe ,, waar stonde gij ergens? xD


    .-

    Aan tom's kant :D Zo dicht bij zijn kant zo waar hij ging opstaan voor da scherm :D Ooh da was zoo mooi :P En gij? :) x


    Tanya is de beste.

    ik stond int midde waar Bill stond x33 ik had geweldig zich op hem ^^xD OOO aach ja mooie dag ^^ en de TMF awards was nog mooier voor mij dan ^^ en wb zal magisch zijn , da voel ik nu al ^^


    .-

    Vertel is over Tmf awards ofzo :D Ik was er ook toen .. ma stond wel vrij ver :S en da was de eerste keer da ik ze zag :D:D x


    Tanya is de beste.

    Bij mij ook xD en ik word zo door ne securety vent vast genome en dieej zet mij aan die nominatie stoeltje xD en toen kwam Tokio Hotel daar zitte :O , der stond alleen een stom hek tusse xD, toen heb ik oogcontact gehad me Tom xD 2 Min da dieje^^ xD De 2de keer da die daar zate heeft tom mij een hand kome geve :O , en den 3de keer heb ik een heand gehad vn heel TH en de 4de keer zit ik in de nek vn mijn vriendin , en ik doe zo harte naar bill en Tom knikt xD en dan kwam die nog is voorbij mij en dan kreeg ik terug hand vn de 4 jongens^^

    Egt da was zo gewelig xDD ik heb toen bijna iedereen gebeld in mijn gsm vn OMG:O ik heb Tom KAULITZ AANGERAAKT xD


    .-

    Bij mij ook xD en ik word zo door ne securety vent vast genome en dieej zet mij aan die nominatie stoeltje xD en toen kwam Tokio Hotel daar zitte :O , der stond alleen een stom hek tusse xD, toen heb ik oogcontact gehad me Tom xD 2 Min da dieje^^ xD De 2de keer da die daar zate heeft tom mij een hand kome geve :O , en den 3de keer heb ik een heand gehad vn heel TH en de 4de keer zit ik in de nek vn mijn vriendin , en ik doe zo harte naar bill en Tom knikt xD en dan kwam die nog is voorbij mij en dan kreeg ik terug hand vn de 4 jongens^^

    Egt da was zo gewelig xDD ik heb toen bijna iedereen gebeld in mijn gsm vn OMG:O ik heb Tom KAULITZ AANGERAAKT xD


    .-

    OMG !! :O ZALIG !! Da wil ik ook fso ! :P Ooooooooohhh Ik stond daar echt super vér majah... :S
    Ik ga een keertje door want ik moet nog wat leren voor mn examen want ik ga er niks van kunnen :P x


    Tanya is de beste.

    SUCCES ^^ ik heb morge Ned en ik kan ook niks vn ^^ Doe da goej!


    .-

    Ik heb bio en Fysica.. echt nie mijn ding x'D :P jij ook succes! Morgen nog maar 24 dagen :O x'D x


    Tanya is de beste.

    Jheujh uu nieuw topic^^

    Jheuj heindelijk vaknanite!!^^ Geen examens meer^^


    Get outta my head!

    Stelletje x).

    Ook al kom ik Nederland, ga ik toch naar 13 juli.
    Nog maar 24 daagjes =)


    I recycle my thoughts.

    IIeeh leuk^^
    er komt kei veel volk van Quizlet fzo^^

    Fun^^
    24 daagjes^^ *freakt again*


    Get outta my head!