• Kerstkaartenswap 2023


    11 november is de dag, dat.. Kuch...
    Sinterklaas is nog niet eens aangekomen in het land. Maar langzaamaan hoor je toch al steeds meer sleebelletjes rinkelen op de radio en komen er lichtjes in de huiskamers en tuinen. Dus ik dacht, laat ik alvast een topic aanmaken voor de jaarlijkse kerstkaartenswap! Dit is alweer de ELFDE EDITIE!!!

    Wat is een kaartenswap?
    De naam verklapt het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer hetzelfde aantal kaarten voor terug (tenzij je meer kaarten wilt versturen dan ontvangen, dat is ook een optie). Dit mogen zowel gekochte als zelfgemaakte kaarten zijn, dus je mag je creativiteit er helemaal in kwijt. (:

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor 26 november de gegevens hebben. Dit kan door mij een privé berichtje te sturen hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je gebruikersnaam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username
    - DreamerN
    - Cid
    - Derks
    - syllie1992
    - Girlicious
    - ProngsPotter
    - Ringwraith
    - SPECS
    - DeroGoi
    Aantal
    - 5
    - Max 10
    -
    - 3
    - 5
    -
    - 6/7
    - 5
    - 5
    Waarheen
    - NL, eventueel buitenland
    - Alleen NL
    -
    - Alleen NL
    - Alleen NL
    -
    - NL + Eventueel 1 a 2 België
    -
    - Verzend vanuit België, ook NL


    Opgeven kan tot zondag 26 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is zaterdag 16 december.

    Tipje voor de Nederlanders, via Postzegels met Korting krijg je 10% extra korting op je postzegels, dus ook op Decemberzegels! Je kan ook oude zegels gebruiken. Bijv. van 2021 of 2020 (die nu ook gewoon nog geldig zijn, dit loopt tot iets van 2010).


    Ik hoop dat er ook dit jaar weer mensen mee willen doen. Want zeg het nou zelf, wie wilt er geen gelukwensen op diens deurmat ontvangen? :D

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2023 - 22:37 ]


    Credendo Vides

    Ahh, ik wil weer eens meedoen dit jaar. Superleuk dat dit nog steeds georganiseerd wordt! :Y)
    Ik stuur je later mijn lijstje door (:


    Caution first, always.

    Yesyesyes COUNT ME IN voor deze 11e editie :) ik moet nog even bedenken hoeveel kaartjes ik ga sturen (als ik m'n kaarten ooit af krijg 🤣)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil meedoen :) Mijn gegevens heb ik gisteren verzonden :)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2023 - 15:23 ]

    Yay ik wachtte hier al op!
    Ik stuur je meteen een pb _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Cid schreef:
    Ahh, ik wil weer eens meedoen dit jaar. Superleuk dat dit nog steeds georganiseerd wordt! :Y)
    Ik stuur je later mijn lijstje door (:

    ^ Heb ze nu naar je gestuurd ^^


    Caution first, always.

    Yeay, leuk dat er al zoveel mensen mee willen doen. (:


    Credendo Vides

    IT’S HERE🤩🤩

    Ik doe ofc heel graag weer mee🥰


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik doe ook weer eens mee :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben nog altijd heel blij dat dit voort wordt gezet :Y) Ik zou graag weer meedoen met 5 kaarten (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Toch maar PB'tje gestuurd! Moest ff nadenken na verhuizing of ik m'n kerstkaartjes niet kwijt zou raken als ik ze koop, maar moet goed komen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik doe graag weer mee, ik vind het zo fijn al die kerstkaartjes in huis *.*


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik ben druk aan het puzzelen en hoop morgen het overzicht te kunnen delen nadat ik terug ben van werk. (:


    Credendo Vides

    Oh fuck, ik heb m'n gegevens nog helemaal niet doorgestuurd WAT HOE IS HET AL 29 NOVEMBER???

    Ik zou graag iedereen een kaartje sturen (flower)

    M'n adres is nog hetzelfde als dat van vorig jaar, mocht je die nog hebben. Zal anders morgen via laptop even opnieuw het adres sturen, op telefoon gaan pb'tjes nog wel eens naar de verkeerde mensen dus daar wacht ik liever mee 🫣


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoi Y'all,

    Ik had gehoopt dat ik allang klaar zou zijn met de indeling, maar de afgelopen paar dagen waren drukker, vreemder en pijnlijker dan verwacht en heb vandaag de gehele dag ziek op bed gelegen. ): Ik ben bijna klaar met de indeling en hoop die echt morgen te kunnen versturen!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hoi Y'all,

    Ik had gehoopt dat ik allang klaar zou zijn met de indeling, maar de afgelopen paar dagen waren drukker, vreemder en pijnlijker dan verwacht en heb vandaag de gehele dag ziek op bed gelegen. ): Ik ben bijna klaar met de indeling en hoop die echt morgen te kunnen versturen!

    No worries! Veel beterschap!


    Caution first, always.