• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    13 juli ==> WERCHTER BOUTIQUE :) das een festival in België en TH komt daarheen (H)


    oh oke, ja woon in nl, dus dat weet ik allemaal niet...
    maar dit jaar komt tokio hotel niet meer in nl:'( pas volgend jaar weer:( stond in de hitkrant.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Haha x'D Als jij mijn geschiedenis wil komen maken :P x


    Heb ik al gehad, als het over de franse revoulitie gaat kom ik hem wel maken ,maar dan ben je waachijnlijk wel gebuist XD


    Haha :D neen, niet over de franse revolutie :( Spijtig dus x'D ..Ik heb als laatste engels maar denk niet dat ik daarzoveel voor ga doen :D.. x


    Tanya is de beste.

    Ik kan niet gaan en weetje waarom? Omdat ik op reis bent naar de andere kant van de wereld (letterlijk!) en ik had dit al ervoor gepland en dan zeggen ze(=me ouders) dat we op reis gaan :(

    Oh is kei stom! :S.. Jah ik heb gewoon gezegt tegen mijn ouders plan NIKS op 13juli of anders :O XD en jah dan hebben ze naar mij geluisterd ='P x


    Tanya is de beste.

    Geef mij ook maar engels ofzo als laatste, ik heb als laatste natuurwetenschappen en hoofdvak. En als Loes daar voor buist mag ze blijve zitte-.-

    Niet op lette dat ik in de derde persoon praat, doe ik wel vaker XD


    It's all for you, my butterfly.

    Haha x'D Je zal heus nie buizen! :P Ooh ik wou dat al maandag was.. dan is t eindelijk GEDAAN :D x


    Tanya is de beste.

    Jah ik ook !!
    Dan kan ik eindelijk men haar kleuren^^
    Op mn sgool moogt ge ni eens u aar kleure -.-
    Ma eb et toch geddan, knal rood:P


    It's all for you, my butterfly.

    Blub Blub bluuuuuuuuuuuuuuub :D (yeah)(yeah) ACTIEF.. XD
    ..
    2
    ...
    .....
    ...
    4
    ..

    ******24242424242424******* (hoera)


    Tanya is de beste.

    Ik deo mee actief !!
    PINDAKAAS XD

    24.24.24.24.24.24.24.24.. ik akn wel doorgaan XD


    It's all for you, my butterfly.

    WHAAA =D Weet je me welk liedje ik nu in men kop zit? :D Zo da van Chris&co .. ken je da ? Van : we kapen een gratis bus! en we kapen er één en we kapen er twee we kapen een gratis bus :D Man.. x'D ACTIEFFFFHEIIDDDD OVERHEERST MOMENTEEL IN MIJ (hoera) x


    Tanya is de beste.

    Da lieke is zo stoer!
    We kappen een gratis bus, daar ga ik morge tijdens m'n examen in m'n oofd hebbe.
    Zie ge me al op die tafel spinge en da te zinge XDgj zijt aanstekkelijk


    It's all for you, my butterfly.

    Haha =D Dan is het zo muisstil tijdens u examen en ineens rechtspringen en da beginnen te zingen, hoe zouden die leerkrachten reagere? :D haha x'D Jaah echt man het lijkt dat ik de laatste dagen alleen met vreemde liedjes in mijn kop rondloop fso :P x


    Tanya is de beste.

    Zoals da lieke van Mega Mindy, als m'n vriendin da zingt zig ik da 2 mùinute later! En dan doet ze da nog express. wa een goeie vriendinne heb ik toch XD


    It's all for you, my butterfly.

    Haha ='D Jhaa das ook geweldig x'D Zo van die liedjes zijn gemaakt om te blijven hangen in u kop fso xD


    Tanya is de beste.

    Ghehe ik heb precies een heel gesprek gemist ,, ik hem morge Godsdienst :O Zo kaka xD Wa kan mij jezus nu sgele als BILL (H) Besta ^^ (Miin God^^)

    Julie is HyperAtief ^^ **24**
    Maar ik moe mijn haar ng stijle :O
    Pff geen zin xD


    .-