• heey je zou denken: tis een poes die is dood,, gebeurt wel vaker alleen zó gebeurt niet vaak!
    ik zal het ff vertelle:
    loulou(spreek je uit als loeloe) was onze oudste poes (16) hij was al een tijdje niet helemaal lkkr en had ontstoken oogjes. we zijn heel vaak naar de dierenarts geweest met hem, en het ging steets beter! maar hij was ook al best oud,, en vamiddag om een uur of 11 liepen de 3 huskies vn onze buren over straat en hebben hem gepakt! hij is weg gerent naar onze over buren en is in de tuin gaan liggen. daar is hij dood gegaan :'( en wij wisten vn niks! de buurvrouw kwam naar ons toe en zei: loulou is gepakt door onze honden! en toen hbbn we met z'n 4-en gezocht in de regen. totdat mijn moeder hem vond... helemaal in tranen want zowat al zijn ingewanden kwamen eruit! egt ze hebben hem helemaal verscheurt! egt waar en die mieren liepen over hem heen. egt waar ik was ook helemaal in tranen :'( ik vin dit geen dood voor loulou!
    ik mis hem nu al ... :(


    when words fail, music speaks.

    sterkte :(

    :O kei erg
    das egt kut
    sterkte


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    tnx
    bn nu egt vet pissig op die buren enzo !


    when words fail, music speaks.

    tnx
    bn nu egt vet pissig op die buren enzo !


    Jha.. kan ik geloven.. ooh das echt super erg (flower)veel sterkte ... :( x


    Tanya is de beste.

    Meissie! erg wat er gebeurt is:| SUPERveel sterkte!!

    ly xxx


    Love is in the air'<3

    tnx allumaal (A)


    when words fail, music speaks.

    K heb ook een kat gehad, maar die is dood gegaan aan nierziekte & er was pasgelden nog een kat bij ons in de straat aangereden :( Eg erg voor je, ik wens je sterkte!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    meid zo erg!:O sterkte je weet da je op me kan rekene(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    heel veel sterkte

    Wat erg voor je meis.. wat spijt me dat :((flower)

    sterkte met t verlies


    Wie du mir, so ich dir.

    veel heel veel heel erg veel super mega veel sterkte!!!!!!!!!!!!

    Ooooh weet je hoe erg!:S
    sterkte(H)
    xxDonna

    STERKTE

    Ik weet niet juist meer hoe, maar ons kafka (10 fsu) was ooit gebeten door de hond van de overburen :( en de volgende dag zagen we ali daar liggn bij zijn moeder.. In de goot aan de kant van de straat.. Was echt zo zielig om te zien, kafka der halve maag was uiteengerukt. :( We missen haar nog altijd, ze ligt nu in onze tuin onder een mooie steen.. Met daarin gekrast: 'kafka'. toen het net was gebeurt wou ik die rothond egt vermoorde :( kafka was zo vriendelijk. Het was net of ze je verstond. Ali is maar een buitenbeetje :S

    xx & nog x veel sterkte, ik weet hoe het voelt :(



    (bericht aangepast door een moderator)

    sterkte

    sterkte