• Hello ^^
    Jullie lezen het goed. Dit keer geen valse hoop. De moderator staking is voorbij. Vanaf nu, 22.08 op 18 januari 2009, zijn alle regels weer van kracht en zal er ook meteen weer gestraft worden. Iedereen die nu een overtreding begaat krijgt meteen een waarschuwing.
    Zoals de afgelopen dagen wel duidelijk is geworden zijn de moderators dus wel degelijk nodig. We hopen dat jullie nu inzien waarom de regels er zijn en waarom we zo streng optreden. De afgelopen dagen was Quizlet één grote chaos. Er werd gescholden, gespamt, nog meer gescholden en zo mogelijk nog meer gespamt. Iedereen ergerde zich aan iedereen en een derde wereldoorlog stond op uitbarsten.
    Gelukkig heeft de staking zijn vruchten nu al afgeworpen en is er een geperfectioneerd bansysteem ingevoerd waardoor het vanaf nu voor gebande users onmogelijk is om alsnog op Quizlet te komen. Daarbij is de staking een werkelijke eye-opener geweest voor sommige users onder ons. Mij, persoonlijk, werd een aantal keren gesmeekt om terug te komen.
    Daarom ben ik ook blij dat ik jullie nu kan melden dat wij vandaag ons werk weer oppakken, en meteen aan de slag gaan met het forum opruimen. Wat heel hard nodig is vanwege de ruim 350 topics over de staking.
    Ik verzoek jullie hierbij allemaal om de regels nog eens goed door te lezen en zoveel mogelijk users te vertellen over dit topic. Daarmee voorkomen we onnodige waarschuwingen omdat mensen dit topic toevallig niet gelezen hebben.
    Wij zijn zeer tevreden met de uitkomst van de staking. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het geweldig vond om de chaos compleet te zien, maar ik ben ook wel weer erg blij dat ik weer aan het werk mag.
    Ik denk dat ik namens alle moderators spreek als ik zeg dat we voortaan wat meer respect en bedankjes hopen te krijgen.
    Nog een laatste verzoekje. Wij zijn nu bezig alle topics over de staking te verwijderen. Gelieve dus geen topics hierover meer te plaatsen. Dus ook geen topics in de zin van; "Hoelang zijn jullie bezig geweest met het deleten van al het gespam in jullie GB's?"
    Voor nu gaan wij weer aan de slag om Quizlet weer op de rails te krijgen en wensen we jullie veel plezier met het hopelijk ruzie vrije Quizlet.
    Bedankt.
    x.


    Rutgers reactie;
    Rutger zei op 19 jan 2009 - 9:53:
    De afgelopen dagen is het zoals waarschijnlijk iedereen inmiddels wel gemerkt zal hebben een enorme chaos geweest op deze site en dan vooral op het forum. De moderators hebben afgelopen vrijdag het werk neergelegd omdat ze het niet eens waren hoe ze behandeld werden door sommige leden hier.
    Van deze staking was ik niet op de hoogte en mijn eerste reactie was dan ook woede en onbegrip. Maar toen ik er wat langer over nadacht begreep ik steeds meer het waarom van hun actie.
    Een deel van de problemen die de moderators ondervonden is mijn schuld. De banfunctie die zij konden gebruiken werkte niet goed. Ook hadden zij minder rechten om leden voor langere tijd te bannen.
    Omdat ik me wel kon vinden in de achterliggende gedachte van de staking besloot ik om me er niet mee te bemoeien. Een paar dagen chaos op de site maakt inderdaad meteen duidelijk dat moderators hier onmisbaar zijn en dat ze daarom wel wat meer respect verdienen.
    Wat ik wel heb ik gedaan is om met de moderators in gesprek gaan en heb geprobeerd te luisteren wat hun nu precies dwars zat. Dat is nu inmiddels duidelijk en ik heb mijn steentje bijgedragen door de banfunctie te verbeteren. Ik hoop dat alle leden nu inzien dat deze site moderators nodig heeft en dat er wat beter geluisterd wordt.
    Ik ben blij dat ik kan vertellen dat alle moderators aangegeven hebben om vanaf vandaag weer aan het werk te gaan. Het forum zal opgeruimd worden en er zal weer hard opgetreden worden tegen spammers, rellers en anndere etters
    Hopelijk hebben we allemaal geleerd van de afgelopen dagen en kunnen we weer met een schone lei verder gaan!


    Bored.

    (...)

    Krijg ik nu ook een waarschuwing? omdat ik het niet eens ben met hoe ze t zegt maar haar wel gelijk geeft?
    Dit is mijn andere account.
    ik ben ook TheMessenger.

    Nee, want jij scheld niet. Zij wel.


    Bored.

    (...)
    Nee, want jij scheld niet. Zij wel.


    Ah, gelukkig :)


    It's heavy but you are not the only one

    jeeej ze zijn weer terug ^^
    woeshh nu word het weer beter! ^^


    dream, dare, fly!

    Ja, kijk, omdat ik dus weer eens veel te druk ben geweest ontdek ik nu pas dat er een staking wás, dusja, ik heb eigenlijk niets gemerkt van de chaos.
    Maar, wat ik wel even wilde zeggen: Ik vind het echt superknap dat jullie mods kunnen zijn, ik zou al lang gillend gek zijn geworden van al het gedoe en al het gezeur.
    Dus, bij deze: Geweldig dat jullie al deze moeite willen doen voor deze site! Zonder jullie is het, kennelijk :$, een ongelooflijke chaos. Dus: Heil aan de mods _O_
    Liefs


    being wanted became a thrill I never knew

    Ik ben vanaf donderdag niet online geweest ivm ziekte heb geloof ik een hoop narigheid gemist. Ben voor het eerst blij dat ik ziek ben/was.


    muziek altijd overal

    (...)-heeft alle zooi verwijderd die ze eerst gesloten had :|-

    Daar gaat mijn berichtenaantal. :Y)

    Eindelyk (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gelukkig! Dankudankudanku!


    You move me ......... Kurt

    Nou,deze dagen waren veruimend. Cause, ik ben mijn woede kwijt want die heb ik uitgescheld op de spammers. En ik ben er eigenlijk niet zo trots op.
    En nu wou ik dat ik kon helpen met opruimen.


    Innocence.

    JEEEJ!(yeah)
    Finally, i missed you! <3 Sirieus, het was echt een chaos -.-
    Maar wel een keertje grappig om mee te maken en je een keertje te laten gaan... :$
    Succes met opruimen, dat word veel werk! Like echt heel veel werk! x'D
    xxx :Y)


    Tears are crashing out of my eyes

    YES :D


    Some angels have no wings.

    eindelijk _O_ yes *viert feestje*

    finallyyyyyy.


    I see sunset in your eyes


    Nog een laatste verzoekje. Wij zijn nu bezig alle topics over de staking te verwijderen. Gelieve dus geen topics hierover meer te plaatsen. Dus ook geen topics in de zin van; "Hoelang zijn jullie bezig geweest met het deleten van al het gespam in jullie GB's?"


    Bored.

    (dance)YEAH!!!!!!(dance)
    *danst door het hele computerlokaal omdat jullie terug zijn!!!!*
    *knuffelt elke mod omdat ze ze nu heel erg lief vindt*
    *Gaat op haar knieen zitten smeken dat ze nooit, maar dan ook nooit meer gaan staken*
    xxx Ruby


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.