• Wij hadden vervanging voor Frans. :Y)
    Ik weet zelfs haar naam niet, enkel dat ik haar wit slobberkleedding volgeklad heb met de kostbare inkt van mijn vulpen en dat ik heel de les gebukt moest zitten zodat ik geen krijtjes op mijn hoofd zou krijgen.
    We hebben een volle week krijtjes gespaard, en nu liggen ze weer door heel de klas.
    En op het einde van de les, raakte een krijtje haar kont, kaatste het krijtje terug en belandde het 3 meter verderop in de klas.
    Ja, we hadden de tijd van ons leven, zij mag nog eens terug komen!


    Dat kan ook natuurlijk, hoe voelt dat nou zo zonder je vriendjes, Ben & Jerry, moet ik je komen troosten?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    haha. wat je toch niet allemaal met krijtjes kunt doen hè. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat kan ook natuurlijk, hoe voelt dat nou zo zonder je vriendjes, Ben & Jerry, moet ik je komen troosten?

    Ja, doe maar.
    Maar wel met een potje Ben & Jerry's!

    We gaan ook nog eisen stellen ook.^^ Ik heb trouwens ook een bouwpakket bij de IKEA gekocht, hele mooie groene btw, en ben hem nu aan het in elkaar zetten, maar god wat wil dat ding niet meewerek.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaha xD Toen wij invaller hadden gingen we metal afspelen in de klas en papieren vliegtuigjes tegen die vent z'n kop gooien xD
    Hij was me toch een kleuter, je gelooft het nooit; Hij had SPONGEBOB op z'n USB stick staan, hij is een jaar of 55 schat ik 0.o


    Hoi.

    We gaan ook nog eisen stellen ook.^^ Ik heb trouwens ook een bouwpakket bij de IKEA gekocht, hele mooie groene btw, en ben hem nu aan het in elkaar zetten, maar god wat wil dat ding niet meewerek.

    De mijne steekt al in elkaar. :Y)

    (...)
    De mijne steekt al in elkaar. :Y)

    FLikker op, dat ga je neit menen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    HAHAHHAHAH
    ik en mijn vriendinnen gooien altijd boeken van iedereen door het lokaal. Vooral bij Duits.


    I recycle my thoughts.

    HAHAHHAHAH
    ik en mijn vriendinnen gooien altijd boeken van iedereen door het lokaal. Vooral bij Duits.

    Bij Duits heb ik bijna een keertje de leerkracht uit het raam geflikkert vanop de derde verdieping. :X
    Maar dat was perongeluk. :'D

    Een keer was het Frans, en toen zette de docent keihard klassieke muziek op, en toen ging ik er loeihard doorheen zitten kwijken en zingen (extra vals dus) toen kreeg ik straf. Boehoe =.=


    Hoi.

    Wij hadden vroeger ook zo'n lerares.. permanent, voor duits. Er werd nooit wat gedaan, altijd dingen door de klas smijten xD een gast had een hele etui vol met krijtjes die hij ook opspaarde, totdat de leerjaarcoödrinator erachter kwam, dat was eigenlijk nog veel grappiger dan al dat gooien bij elkaarxD


    BAM!

    (...)
    Bij Duits heb ik bijna een keertje de leerkracht uit het raam geflikkert vanop de derde verdieping. :X
    Maar dat was perongeluk. :'D

    Whaha geniaal x'D


    Hoi.

    Onze levensbeschouwings docent loopt steeds te vertellen in de klas en dan kijkt 'ie de klas in, loopt 'ie tegelijkertijd naar z'n bureau, alleen da's zo'n opstapje, dus hij valt er steeds overheen xD Een keer is hij met z'n hoofd op het bureau beland, niemand lachen hij zo: "Tja, nu is het zeker niet meer grappig."
    Echt vaag die vent.
    EDIT:
    Maar ikmoet gaan, ik ga wokken :Y)
    Byee <3


    Hoi.

    (...)
    Bij Duits heb ik bijna een keertje de leerkracht uit het raam geflikkert vanop de derde verdieping. :X
    Maar dat was perongeluk. :'D

    Omgggggggggggggg Appelsien toch :o. Kon ik dat maar. Maarja, onze school is zo streng dat als je ook maar één ding fout doet je al 1252 gele brieven naar je hoofd krijgt gesmeten ><


    I recycle my thoughts.

    Wij hadden vroeger ook zo'n lerares.. permanent, voor duits. Er werd nooit wat gedaan, altijd dingen door de klas smijten xD een gast had een hele etui vol met krijtjes die hij ook opspaarde, totdat de leerjaarcoödrinator erachter kwam, dat was eigenlijk nog veel grappiger dan al dat gooien bij elkaarxD

    Kan ik geloven!
    Ons klaslokaal is in twee gedeeld met een kartonnen muur, dus je hoort er alles doorheen. Maar in dat andere deel van de klas, is altijd zo'n heks van een leerkracht en die heeft ALTIJD klachten over ons. Oké, ze zijn terecht, we zijn de kutklas van het vierde, maar ze moet niet klikken. En onze klastitularis is die van Frans, maar die is nu een week ziek, en daarom heeft ze vervanging geregeld. Die vervanging is bang van ons, maar als onze klastitularis weer terug is gaat die vervanger zeker en vast verslag uitbrengen over ons gedrag én die leerkracht van naast ons gaat waarschijnlijk ook helemaal kwaad haar klachten doen.
    Kortom, wij zijn dood als onze klastitularis donderdag weer terugkomt.
    Donderdag, beste mensen, ben ik ziek. :Y)