• Wij hadden vervanging voor Frans. :Y)
    Ik weet zelfs haar naam niet, enkel dat ik haar wit slobberkleedding volgeklad heb met de kostbare inkt van mijn vulpen en dat ik heel de les gebukt moest zitten zodat ik geen krijtjes op mijn hoofd zou krijgen.
    We hebben een volle week krijtjes gespaard, en nu liggen ze weer door heel de klas.
    En op het einde van de les, raakte een krijtje haar kont, kaatste het krijtje terug en belandde het 3 meter verderop in de klas.
    Ja, we hadden de tijd van ons leven, zij mag nog eens terug komen!


    (...)
    Omgggggggggggggg Appelsien toch :o. Kon ik dat maar. Maarja, onze school is zo streng dat als je ook maar één ding fout doet je al 1252 gele brieven naar je hoofd krijgt gesmeten ><

    Bij ons ook hoor, maar die leerkracht was in shock en heeft er verder niets over gezegd. :Y)

    (...)
    Bij ons ook hoor, maar die leerkracht was in shock en heeft er verder niets over gezegd. :Y)

    Ah geef mij zo'n leraar :'D.
    Zelfs als ze bij ons in shock zijn begraven ze ons onder de gele brieven :'(


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ah geef mij zo'n leraar :'D.
    Zelfs als ze bij ons in shock zijn begraven ze ons onder de gele brieven :'(

    Aawh, Evazwijn trauma aan gele briefjes? :Y)

    (...)
    Kan ik geloven!
    Ons klaslokaal is in twee gedeeld met een kartonnen muur, dus je hoort er alles doorheen. Maar in dat andere deel van de klas, is altijd zo'n heks van een leerkracht en die heeft ALTIJD klachten over ons. Oké, ze zijn terecht, we zijn de kutklas van het vierde, maar ze moet niet klikken. En onze klastitularis is die van Frans, maar die is nu een week ziek, en daarom heeft ze vervanging geregeld. Die vervanging is bang van ons, maar als onze klastitularis weer terug is gaat die vervanger zeker en vast verslag uitbrengen over ons gedrag én die leerkracht van naast ons gaat waarschijnlijk ook helemaal kwaad haar klachten doen.
    Kortom, wij zijn dood als onze klastitularis donderdag weer terugkomt.
    Donderdag, beste mensen, ben ik ziek. :Y)

    wij staan juist bekend als fucking rustige klas, wat volgens mij alleen maar voordelen heeft. Wij kunnen echt van alles uithalen voordat een leraar pas begint te klagen, niemand word er ooit uitgestuurd, dingen door het lokaal gooien, naar elkaar, boeken gooien, maakt niet uit. In dat opzicht doen we het een stuk beter dat de klassen die bij ons juist als erg bekend staan :Y) die hoeven maar íéts uit te halen of die mogen al nakomen >=]


    BAM!

    (...)
    wij staan juist bekend als fucking rustige klas, wat volgens mij alleen maar voordelen heeft. Wij kunnen echt van alles uithalen voordat een leraar pas begint te klagen, niemand word er ooit uitgestuurd, dingen door het lokaal gooien, naar elkaar, boeken gooien, maakt niet uit. In dat opzicht doen we het een stuk beter dat de klassen die bij ons juist als erg bekend staan :Y) die hoeven maar íéts uit te halen of die mogen al nakomen >=]

    Dát zijn dus klassen zoals de mijne. :Y)
    Elke vrijdag vaste afspraak met de directeur. :X

    Haha ik gooide een keertje kauwgompjes naarm ensen in de klas (omdat hun kauwgom zagen en hun ook wilden) en toen raakte een kauwgompje de lerares die de klas binnenkwam x'D


    a figment of your imagination

    Haha, slim. :'D