• echt je kent ze waarsgynlyk wel. van die jongens die denken stoer te zijn om een meisje na te roepen of tegen zijn vrienden extra hard te zeggen ''die pak ik so op de bek'' wanneer je langsfietst x_x echt ik heb daar de laatste tijd zo'n fcking last van omdat ik het laatste stuk uit sgool altijd alleen moet fietsen en die losers zijn echt zo fcking irritant. laatst ging er een roepen datk blijkbaar lekker was x_x en toen ik niet reageerde riep ie dat het zeldzaam was dat er niet op gereageerd werd. Pff. x_x alsof ik zou reageren op een dikke lelijke roodharige kontbaviaan x_x

    maar goed.. wie hebt er nog meer last van ?


    We can only learn to love by loving.

    ik mij laten ze altijd vallen. ook nen rose echt irri. vandaag was het weer zo en gisteren zijk uitgevlogen tegen zijn groepje.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    *steekt hand in de lucht*

    Ikke.

    En t zijn inderdaad idioten -.-

    Waarom denken zo'n mensen toch dat iedereen ze leuk vind ofzo -.-''


    You got me Say; AAYOO.

    *steekt hand in de lucht*

    Ikke.

    En t zijn inderdaad idioten -.-

    Waarom denken zo'n mensen toch dat iedereen ze leuk vind ofzo -.-''


    echt he x_x
    ik was bijna terug gefietst om die gast een klap te verkopen zo ben ik wel x_x maar goed ik was al bijna thuis en anders had mijn ma het gesien en dan hadk huisarrest gehad x_x


    We can only learn to love by loving.

    ghehe laat ze lekker roepen ,

    ze roepen echt f*cking veel naar mij (niet denken ofzo dat ik hoge eigendunk heb)
    maar denk gewoon : Hell yeah ! ze roepen naar me omdat ik knap ben !


    sometimes I will run away !!

    das nog nix, bij mij roepen altijd van die oude werkmannen die huizen bouwen enzo.
    Die zijn dan volop aan het werk, je rijdt er voorbij, en dan: fluiten, 'da mag er wel wezen' en zo van die vieze dingen.
    die zijn vooral vies als je weet dat het van die oude mannen zijn :|


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    (...)

    echt he x_x
    ik was bijna terug gefietst om die gast een klap te verkopen zo ben ik wel x_x maar goed ik was al bijna thuis en anders had mijn ma het gesien en dan hadk huisarrest gehad x_x


    ik zou gewoon voor zn neus zijn gaan staan en dan zeggen dat hij een dikke lelijke roodharige kontbaviaan is :3

    en dan even glimlachen en naar huis gaan. Vaak weten ze dan niet wat hun overkomt EN staan ze voorschut bij hun maffe loservriendjes.


    You got me Say; AAYOO.

    das nog nix, bij mij roepen altijd van die oude werkmannen die huizen bouwen enzo.
    Die zijn dan volop aan het werk, je rijdt er voorbij, en dan: fluiten, 'da mag er wel wezen' en zo van die vieze dingen.
    die zijn vooral vies als je weet dat het van die oude mannen zijn :|


    Iewlg.
    das ranzig


    We can only learn to love by loving.

    das nog nix, bij mij roepen altijd van die oude werkmannen die huizen bouwen enzo.
    Die zijn dan volop aan het werk, je rijdt er voorbij, en dan: fluiten, 'da mag er wel wezen' en zo van die vieze dingen.
    die zijn vooral vies als je weet dat het van die oude mannen zijn :|


    Ach Getsie 0-o

    het zijn gewoon pedo-figuurtjes die ongelukkig zijn in de liefde en die op alles wat er enigzins goed uitziet afstappen. Die zijn eng 0-o


    You got me Say; AAYOO.

    Nee... geen jongens. Wel een man van in de 40, vorig jaar. Ik was bij mijn moeders vriend en die kerel was er ook. Hij zat me de hele tijd aan te staren en zei dingen in het Turks. Ineens sprong iemand overeind, greep hem vast en sleurde hem de woonkamer uit. Ik dus vragen: wtf? Diegene die hem wegsleurde zei: Hij zegt allemaal gore dingen over je in het Turks. Dat wil ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik steek alleen 20 jarigen aan =.= Serieus waarom zou ik met een 20jarig nemen =.=

    ik een soort van, alleen ik wordt uitgescholden voor vieze lelijke slet :S. dan heb ik liever dat geslijm

    Ja 8D. Altijd dat je knap bent etc. Gewoon het zelfde verhaal erg vervelend maar soms komisch één keer flikkerde iemand van zijn fiets toen ie dat riep :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik niet, want ik ben niet zo mooi :X
    Maar ik ken wel het type ><

    Ja 8D. Altijd dat je knap bent etc. Gewoon het zelfde verhaal erg vervelend maar soms komisch één keer flikkerde iemand van zijn fiets toen ie dat riep :'D


    whaha. xD oke dat vallen had ik willen meemaken.
    Nee, ik heb ooit alleen een postbode om zien vallen met zn fietsje -.- en die postbode was best grappig.


    Nee maar zoon gozers zijn echt idioot ofzo.
    Nouja, ik kwam eens bij de supermarkt (Appie Heijn) en toen heb ik zomaar t nummer van zoon kerel (in de 20 ofzo 0-o) in mn hand geduuwt gekregen. Heb er een propje vangemaakt en naar zijn hoofd gegooit.

    EN DIE KEREL GAAT T DAN OOK ECHT NOG EEN KEER OPSCHRIJVEN HE -.-


    You got me Say; AAYOO.

    Ik niet, want ik ben niet zo mooi :X
    Maar ik ken wel het type ><


    *kijkt foto's in FB*

    Ben je wel.


    You got me Say; AAYOO.