• echt je kent ze waarsgynlyk wel. van die jongens die denken stoer te zijn om een meisje na te roepen of tegen zijn vrienden extra hard te zeggen ''die pak ik so op de bek'' wanneer je langsfietst x_x echt ik heb daar de laatste tijd zo'n fcking last van omdat ik het laatste stuk uit sgool altijd alleen moet fietsen en die losers zijn echt zo fcking irritant. laatst ging er een roepen datk blijkbaar lekker was x_x en toen ik niet reageerde riep ie dat het zeldzaam was dat er niet op gereageerd werd. Pff. x_x alsof ik zou reageren op een dikke lelijke roodharige kontbaviaan x_x

    maar goed.. wie hebt er nog meer last van ?


    We can only learn to love by loving.

    Man ik haat die jongens die zo zijn!
    Aleen omdat ik roze haar heb met blond er tussen en een piercing,Hoeven ze me niet steeds lastig te vallen door te fluiten enzo!
    OMG wat haat ik hun tog!!


    LindseyROCKT don't kill me pleas!! beautiful life

    Man ik haat die jongens die zo zijn!
    Aleen omdat ik roze haar heb met blond er tussen en een piercing,Hoeven ze me niet steeds lastig te vallen door te fluiten enzo!
    OMG wat haat ik hun tog!!


    Jongens zijn soms gewoon ingewikkelde & vage wezens.


    En jongens maar zeggen dat wij uuberingewikkeld zijn -.-


    You got me Say; AAYOO.

    (...)

    Jongens zijn soms gewoon ingewikkelde & vage wezens.


    En jongens maar zeggen dat wij uuberingewikkeld zijn -.-

    Idd ze gaan meestal over de meisjes dingen zeggen die ze niet eens weten!!
    Egt dan staan ze daar zo -VROUWEN- OMG daar kan ik zo bos over worden elke keer dat iemand mij vraagt voor de lol zeg ik gwn dat ik het niet zo'n goed idee vind omdat hij beter eerlijk gezegd -ALTIJD- een nerd is fzo!!


    LindseyROCKT don't kill me pleas!! beautiful life

    Vraagje waarom proberen de nerds op onze school zo stoer te doen doot te roken en mensen uit te schelden egt hoor je hoeft alleen naar het walgelijke gezicht te kijken en je moet al kotsen!!


    LindseyROCKT don't kill me pleas!! beautiful life

    Vraagje waarom proberen de nerds op onze school zo stoer te doen doot te roken en mensen uit te schelden egt hoor je hoeft alleen naar het walgelijke gezicht te kijken en je moet al kotsen!!


    omdat ze idioot zijn?

    Dunno. Vraag het ze =d

    bij ons op school zit zoon joch dat altijd achter onze vriendengroep aan loopt en denkt dattie erbij kan horen door mij en esmee (vriendin vn me) uit te maken voor lekkerding en schatje.
    -.-''


    You got me Say; AAYOO.

    Kansloze figuurtjes.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    omdat ze idioot zijn?

    Dunno. Vraag het ze =d

    bij ons op school zit zoon joch dat altijd achter onze vriendengroep aan loopt en denkt dattie erbij kan horen door mij en esmee (vriendin vn me) uit te maken voor lekkerding en schatje.
    -.-''


    Omg niemAND die zo'n gastje is gaat mij zo noeme!
    Ik had allang bitch klap gegeven!!
    Nerdjes zijn BORING
    Die gast is gwn lomp fzo


    LindseyROCKT don't kill me pleas!! beautiful life

    Jabah. Dikke losertjes. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    I'm sorry maar ik moet gaan!

    Bye Honey's!!


    LindseyROCKT don't kill me pleas!! beautiful life

    (...)

    Omg niemAND die zo'n gastje is gaat mij zo noeme!
    Ik had allang bitch klap gegeven!!
    Nerdjes zijn BORING
    Die gast is gwn lomp fzo


    Ik sla niet zo gauw.

    maar heb ik éen keer bij hem gedaan omdat hij TE erg werd -.- en toen werd ie nog erger -.-


    You got me Say; AAYOO.

    (...)

    *kijkt foto's in FB*

    Ben je wel.


    Danku :Y)

    (...)

    Danku :Y)


    Alstu =)


    You got me Say; AAYOO.