• door vaak zoiets kleins en onbenulligs?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Renée
    Zo heb ik er ook één gekend. Ik was goed voor met haar mee naar huis te fietsen enzoo en álle kinders [/meisjes] van mijn vorige klas die hadden mij alleen nodig als ze iets niet wisten ofsoo. En nu, nu ik iets terug vraag laten ze me vallen als een baksteen >,<
    Kutkinders, ikkan beter krijgen!

    @Renée
    Zo heb ik er ook één gekend. Ik was goed voor met haar mee naar huis te fietsen enzoo en álle kinders [/meisjes] van mijn vorige klas die hadden mij alleen nodig als ze iets niet wisten ofsoo. En nu, nu ik iets terug vraag laten ze me vallen als een baksteen >,<
    Kutkinders, ikkan beter krijgen!

    Ja!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    leven is hard meid !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik heb nog nooit een echte vriendschap verloren
    Enkel bij men beste vriendin uit het 2e leerjaar maar dat bleek eigenlijk toch maar het beste te zijn, want als je dat meisje nu ziet. Ik weet nu al dat er van haar niks terecht zal komen, dus onze vriendschap was ook niet bestemd =)


    Lisa&Rachel

    Ach. Kijk naar mij, ik ben al een jaar lang gestopt met BF's te maken, want ik geraak ze toch telkens kwijt. Er is idd wel een meisje waar ik alles aan kwijt kan, maar mijn BF is ze niet.
    Soms snap ik eigenlijk niet waarom mensen een BF nodig hebben? Oké, misschien kunnen ze niet terrecht bij hun familie, maar een BF vind ik eigenlijk zo'n beetje een 'last', maar luister vooral niet naar mij. Mijn BF's laten me toch in de steek.
    But anyways, daar gaat het niet om :'). Als 'de mooiste vriendschappen' door zo iets kleins en onbenulligs verwateren, waren het een echte vriendschappen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Had ik ook
    Mijn bf en ik waren in de 1e en in de 2e kei close, we spraken elkaar elke dag, lachtte de hele dag door, lachtte dus samen, maar ik kon ook met dr huilen.. Maar in de 2e kwam er een nieuw meisje bij ons in de klas. Ze ging op mijn plaats zitten en m'n bf keek me nieteens meer aan. We negeerde elkaar zo ineens 3 maanden, en ik was zoooo depri.. Ik dacht dat zij boos was op mij, zij dacht dat ik boos was op haar. En toen op een dag kwam ze naar me toe en zei verlegen ''ehh, tamara, ik denk dat we even moeten praten.. Kun jij morgen afspreken?'' dus toen ze dat zei was ik zooooo blij, moest bijna huilen. Toen de volgende dag praatte we het bij en moesten we alle 2 huilen.
    Maar onze vriendschap is nooit meer hetzelfde geworden..


    I don't need words to feel those lips.

    Dat is, niet leuk. Ikzelf heb het vaak meegemaakt, ze zijn het niet waard.
    -Je hebt het over Nicol of over iemand anders?-

    Je knt mekaar gwn al zolang dat als er nog maar iets kleins gebeurd dat je niet aanstaat wt de ander doet je je dar veel meer aan gaat ergeren omdat je het gwn niet verwacht denk ik & drom gwn erover blyft doordrammen en het uiteindelijk stopt als een gebroken lijn:(

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    PS: Als er iets is je kan immer by my terecht;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Omdat niets voor altijd is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb alleen Julie.
    Julie heb ik al heel mijn leven.
    En ik weet dat ik Julie nog lang mag hebben :'D.
    Al mijn andere vriendschappen zijn normaal, al ben ik vaak in een val getrapt.


    I recycle my thoughts.


    Vandaag is zoiets gebeurd met ons vriendengroepje. Er zijn dingen gezegd die niet zomaar goed gemaakt kunnen worden. Ik ben bang dat onze vriendschap ook écht gaat verwateren x(


    Listen to what we're not saying..

    tja.. soms niet..

    ik en mn BF kunnen niet langer dan 5 min. op elkaar boos zijn want dan schieten we in de lach ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    tja.. soms niet..

    ik en mn BF kunnen niet langer dan 5 min. op elkaar boos zijn want dan schieten we in de lach ><

    had ik dat ook maar n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    had ik dat ook maar n_n


    tja.. mijn vriendschap met mn BF id idd bijzonder [/nu ik erover nadenk^^]
    als je weer eens naar lelystad komt shoppen, kan zij miss oowk komen fzo ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT