• hay ;D
    ik vind het altijd zo Facking DOM als je gaat veranderen alleen zodat 'die ene leuke jonge'dan op je valt of omdat 'dat een populaire meisje'dan je beste vriendin word
    Veranderen vooe iemand is het somste wat je kun doen! 1. ze komen er vroeg of laat tog wel achrter 'wie de écht jij'is
    2.je houd het nooit lang vol -omdat je jezelf steed moet aanpassen-
    3. je kan gwn jezelf niet zijn!!

    BV> Een meisje veranderd voor een jongen omdat 'die eene o zo leuke jongen' alleen op Bitchy's valt(ik zeg ook maar wat xD) Vriendinne van dat meisje vinden dat 'niet leuk' xD willen haar vriendin niet meer zijn >> ze krijgt met die ene 'oH zo leuke jongen' 1 week later UIT omdat ze niet is Wie ze werkenlijk is (You get my point ;D) VERVOLG zij vriendloos+BrokenHeart+SPIJP OMDAT ZE ZICH ANDERS VOOR DEED DAN DAT ZE IS
    dit was maar een voorbeel maar het gebeurt vaak genoeg ;O
    -sommige mensen mogen mij ook niet alleen al om hoe ik eruit zie ,dasn denk ik : IK BEN WIE IK BEN en je moet me maar accepteren om wie ik ben
    dus>>
    BLIJF WIE JE BENT verander dus niet voor een ander, de mensen moeten je maar accepteren zoals jij bent ^^ en als ze dat niet kunnen PECH VOOR HUN, JIJ BLIJFT WIE JE BENT ! ^^
    ja tog ;O?

    Xpatricia


    don't Worry...Be gay.

    ple nu weer ff sirieus he ;O =D


    don't Worry...Be gay.

    PLE WTF?? XD ik bedoelde Oke xD wtf O>o


    don't Worry...Be gay.

    r zijn altijd wel mensen die om je geven en van je houden

    dus waarom veranderen?


    never lose the ability to see beauty in the little things

    ik vind als je dat doet heb je geen waarde aan jezelf, blijf lekker je zelf en niet een ander...

    Patricia, je hebt weer eens helemaal gelijk. (:

    I knooow Iknoooow (A) ;D

    Precies


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    r zijn altijd wel mensen die om je geven en van je houden

    dus waarom veranderen?

    die vraag gaat bij mij ook rond ;O


    don't Worry...Be gay.

    eens


    You'd took my breath but I'll survive.

    Yap ^^


    don't Worry...Be gay.

    JooO! Mensen die hetzelfde denken als ik!
    Eigenlijk zijn dat er niet zo veel.
    Ik ben gewoon mezelf, maar op school zie ik zooo veel mensen die zich anders voor doen dan ze zijn.
    Gewoon die ik ken, maar vaak kun je het ook aan de buitenkant zien.
    En volgens mij ben je niet echt gelukkig als je niet jezelf kunt [WILT] zijn..

    (flower)


    AAP

    r zijn altijd wel mensen die om je geven en van je houden

    dus waarom veranderen?

    die vraag gaat bij mij ook rond ;O


    Jaaa!":D


    AAP

    (cat)


    I recycle my thoughts.

    WUHAHAHA ;D


    don't Worry...Be gay.

    helemaal gelijk mensen:P ik ben totaal mezelf en mensen schijnen mij 'extreem' te vinden. Pech voor hun. Ik ben wie ik ben, dan ben ik maar extreem (wat ik zelf nogal mee vind vallen:|)
    Als die persoon mij niet mag, lijkt het me ook sterk dat ik die dan wel mag.. mja, zo denk ik, en dat is de reden dat ik 100% mezelf blijf;)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.