• Goed of niet goed?

    Kirsten. Het meisje waar het in dit verhaal om draait. Ze is 15 jaar. Ze gaat naar school en haalt redelijke cijfers, en heeft genoeg vrienden. Voor een extra zakcentje werkt ze bij de C1000 achter de kassa. Dat is het enigste minpunt van haar leven. Totdat Renée, het nieuwe meisje bij haar in de klas komt. Ze is ‘anders’ er wordt elke dag wel uitgescholden als ‘emo’ of ‘gothic’ en meer van dat soort dingen. Kirsten vind dat nogal lullig voor haar, als begin op haar nieuwe school, dus neemt ze het op voor Renée. Haar vriendinnen vonden Renée ook al een wierd kind, dus stoten ze Kirsten ook af. Nu raakt Kirsten achterop, en heeft ze niemand want Renée wil niks van haar weten. Met Renée gaat het ook de slechte kant op. Ze raakt in de problemen via foute vrienden en heeft toch steun nodig. Op haar vorige school werd ze ook al verstoten vanwege haar uiterlijk, dus neemt ze de vriendschap van Kirsten aan. Kirsten’s ‘oude’ vrienden hebben door dat Renée haar gebruikt. Maar Kirsten wil hun niet geloven. Hierdoor raakt Kirsten zelf ook mee in de draai van Renée’s leven.. gaat ze eruit komen? Of zit ze voor altijd vast?

    Deel 1 is er al n_n
    http://www.quizlet.nl/quiz/272215/stuck-in-your-shit/


    when words fail, music speaks.

    jama..
    dan worden mijn delen die ik schrijf verneukt =,=


    when words fail, music speaks.

    Okee dan (: Maybe wy met zyn 3en schryven kunnen? Op 1 pro=>Borini (: xD


    JAA DAS COOL xD maar dan kom jij ook in het verhaal voor worden we drieling xD


    We can only learn to love by loving.

    Super, echt doen hoor :)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    jama..
    dan worden mijn delen die ik schrijf verneukt =,=

    Die worden juist het mooist. Heb je myn schryfstyl al gezien? ¬¬
    Ik topic openen voor dat idee om zien wat anderen vinden + of Quizletters titel voor ons weten x'D
    &nd zal ik het account Borini aanmaken? XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    JAA DAS COOL xD maar dan kom jij ook in het verhaal voor worden we drieling xD

    JA! XD 3LING! XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Die worden juist het mooist. Heb je myn schryfstyl al gezien? ¬¬
    Ik topic openen voor dat idee om zien wat anderen vinden + of Quizletters titel voor ons weten x'D
    &nd zal ik het account Borini aanmaken? XD


    IK WIL TOPIC MAKEN xD

    en mijn schrijfstijl is mooi volgens rose [/ego]

    en jij mag account amke xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Die worden juist het mooist. Heb je myn schryfstyl al gezien? ¬¬
    Ik topic openen voor dat idee om zien wat anderen vinden + of Quizletters titel voor ons weten x'D
    &nd zal ik het account Borini aanmaken? XD

    doe maar n_n
    btw deel 1 is af ff nog bijwerken enzo en dan komt ie online =3


    when words fail, music speaks.

    pinda die serie is geniaal xD


    We can only learn to love by loving.

    Duh =3
    iedereen nu maken ;o


    when words fail, music speaks.

    Ik al gemaakt heb en die serie SUPER is!
    En Nini/Bo, jullie maken dat topic maar aan want ik ben druk aan het sms'en met myn boyfriend omdat ik ruzie heb ):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    die is vet coel :D


    ghehe , en ik kan het weten (A)

    X


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik al gemaakt heb en die serie SUPER is!
    En Nini/Bo, jullie maken dat topic maar aan want ik ben druk aan het sms'en met myn boyfriend omdat ik ruzie heb ):

    auw ;o
    Nini zou um maken toch ;o Succes met je vriendje<3 ik wou dat de jongen die ik leuk vin geen vriendin had):


    when words fail, music speaks.

    die is vet coel :D


    ghehe , en ik kan het weten (A)

    X

    Tnx Twin<3 iluvyousomuch(:


    when words fail, music speaks.

    (...)
    auw ;o
    Nini zou um maken toch ;o Succes met je vriendje<3 ik wou dat de jongen die ik leuk vin geen vriendin had):

    Maak jy maar omdat zý offline is x'D
    Er is vast een vééél betere jongen voor jou op aarde<3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3