• Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
    Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    Ik vind het moeilijk te geloven. Vooral dat van die Yelle. Ik bedoel maar; dat kan toch gewoon niet waar zijn? O_o Ik denk bijvoorbeeld altijd dat er touwtjes aan die veer zitten. ô.o
    Die van Yelle vond ik juist het meest realistisch ^^ en trouwens, hoe kun je nou zandkorrels aan een touwtje doen? niet echt he ^^


    Life is hard and then we die

    Yelle <3

    Weetje, op de een of andere manier vind ik die vader eng O.O
    Steeds als ze in beeld komen zit hij aan Yelle enzo.. Ik bedoel; hij mag heus wel laten zien dat ie van haar houd ofzo,, maar steeds dat aangeraak... Vind ik eng.
    Maar Yelle is wel echt heel goed :Y)

    Uri Geller?

    Kijk der niet naar :')


    Listen to what we're not saying..

    ik wil weten wie the mask ofzo is xD.


    Nvt

    ik wil weten wie the mask ofzo is xD.

    Ik wel, maar pas als hij eruitgaat/ of wint.
    Maar stiekem vraag ik het me toch wel af xd.

    Yelle is vet cuwl! maar ik vind het wel raar dat ze nooit iets zegt -.- Maybe heeft ze een x haar tong laten weg vliegen,Oke gemeen =X

    Maar Vincent is ook wel cuwl [á]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ik wel, maar pas als hij eruitgaat/ of wint.
    Maar stiekem vraag ik het me toch wel af xd.

    Het is gewoon keihard Hans Klok ;p


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Het is gewoon keihard Hans Klok ;p

    Hmm. dat denk ik niet. Want volgens mij zag ik eens BRuine haren. En Hans Klok heeft blonde haren, toch? Bovendien zal hij wel in Las Vegas zijn. Hoopik, want The Mask is veel te cool om hem te zijn xd

    de mask is eng 0_0
    Verder vond ik die vincent egt smerig met die bloedzuigers maar ik vond uri gellers reactie op vincent wel een klein beetje overdreven xD
    Ik ben voor Victor:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    de mask is eng 0_0
    Verder vond ik die vincent egt smerig met die bloedzuigers maar ik vond uri gellers reactie op vincent wel een klein beetje overdreven xD
    Ik ben voor Victor:Y)
    Weetje hoe eng, je zag gister gewoon die doos bewegen :|


    Life is hard and then we die

    (...)Weetje hoe eng, je zag gister gewoon die doos bewegen :|

    Ja, dat was heel raar. Maar dat kunnen ze ook doen met Effecten, lijkt mij

    (...)Weetje hoe eng, je zag gister gewoon die doos bewegen :|


    Dat zag ik niet maar ik vond die marijke egt irritant moest ze 7 sec. voordat hij zijn geest niet meer in zijn lichaam kon stoppen ofzoiets moest ze water over hem heen gooien doet ze dat een halve sec. voordat hij mischien bijna dood gaat omdat ze ff perseé om zich heen moet staren voor 7 sec. >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)

    Dat zag ik niet maar ik vond die marijke egt irritant moest ze 7 sec. voordat hij zijn geest niet meer in zijn lichaam kon stoppen ofzoiets moest ze water over hem heen gooien doet ze dat een halve sec. voordat hij mischien bijna dood gaat omdat ze ff perseé om zich heen moet staren voor 7 sec. >.<

    Inderdaad, maar die vrouw was zoo raar he. Ze kon niet eens haar hoofd recht houden; ze was de hele tijd aan het trillen ;|

    (...)
    Inderdaad, maar die vrouw was zoo raar he. Ze kon niet eens haar hoofd recht houden; ze was de hele tijd aan het trillen ;|


    ik denk dat ze zenuwachtig of zoiets was maar ik vind haar eng 0_0 ze heeft van die enge grote ogen en zo rare lach. Ze heeft zo'n gezicht van zo enge pop weetjewel? egt eng:O


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)

    ik denk dat ze zenuwachtig of zoiets was maar ik vind haar eng 0_0 ze heeft van die egne grote ogen en zo rare lach. Ze heeft zo'n gezicht van zo enge pop weetjewel? egt eng:O

    Ze heeft veel plastic chirugie gehad, en vee l botox.

    En ik ben voor Yelle =]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.