• Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
    Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    Ik vind dat the Mask de spanning er wel flink inbracht x]
    Maar ik vind Yelle het best x]


    Zoals gewoonlijk, ben ik het met mijn aanhang eens.
    Yelle rockt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Zoals gewoonlijk, ben ik het met mijn aanhang eens.
    Yelle rockt.

    Ik sta ook voor Yelle, zij is echt goed. Met dat water vond ik het er eigenlijk best wel echt uit zien, net zoals bij die veer.. Geen idee hoe ze dat anders gewoon als truc zouden kunnen doen.

    Ik vind dat Yelle niet mee mag doen. Ik vind het super wat ze doet. Maar met haar leeftijd enzo. Kinderen rond die leeftijd kunnen soms keihard zijn. Straks heeft ze geen vrienden meer over. Ik denk dat het beter was geweest als ze 16 zou zijn. En ze is zo jong en die druk die dan op haar schouders wordt gelegt. Ze krijgt geen kans op Kind te zijn. (A)

    En over mr vampier. Hij is walgelijk. Ik ga over mijn nek van die gast. Ik ben het 100% met Uri eens en ik vind dat hij uit de show gekicht moet worden. het is een familieprogamma. En serieus dat wat hij doet is niet voor kindjes van een jaar of 8. Hij moet verder denken dan dat zijn neus lang is!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind dat Yelle het beste

    en die vincent gewoon goor die moet er gewoon echt uit Srry maar dit is mijn mening

    x

    ik vind het zo dom dat mensen op Vincent gaan stemmem om uri boos te zien.
    Ze stemmen telkens weer op Vincent omdat hij uri boos maakt.

    En waarschijnlijk gaat the mask winnen maar heel veel mensen stemmen alleen maar op the mask omdat ze willen weten wie hij is.

    ik vind Victor en Yelle de beste

    xx


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    De meesten hier gaan me voor gek uitmaken, maar oké. :'] Ik geloof er wel in.. Yelle en Ghani vind ik echt awesome :'D

    Idd, zij is echt awesome. en die gast vorige week met die kamers, die vond ik oowk wel leuk. Jochem ofzeuw.

    En bedankt allemaal. Wat ik ben iemand die op Vincent stemt. Ik vind het zó aanstel. In andere landen drinken ze bloed voor hun geloof, dat MOETEN jullie dan óók walgelijk vinden! Heb respect. Uri is juist dé sukkel, gaat hij ff met vazen gooien omdat er iemand door is. Vincent heeft juist aparte acten wat niemand anders zou doen. En jullie kennen hem niet, ik en nog een een groep mensen hebben een aparte Vincent-fan-site waar een chatbox op zit. En Vincent zit daar ook op (DE ECHTE) en hij is héél aardig (En een goed gevoel voor humor). Laat hem, als jullie dit walgelijk vinden, ben ik benieuwd of jullie naar horror kijken en naar Fear Factor.
    Ik ben voor Vincent, en de slechtste zijn Yelle & Ghani. 'Blijf in deze positie' en dan gaat Yelle aan hem zitten trekken en duwen. Kan ik toch ook? Iemand duwen, valt diegen ook op de grond. Kan ik ook zeggen dat ik mentale krachten heb. En mensen stemmen alleen op The Mask omdat ze niet weten wie hij is. Ze hebben Vincent geruild met Victor zodat The Mask & Vincent tegenover elkaar in de finale komen.
    Heb Respect voor Vincent. Heb er Godverdomme respect voor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vincent is echt zo fucking lauw. :'D
    Hij fokt Uri helemaal op, en Uri, hij is één en al aanstellerig geval.
    x.


    ok

    ik vind die jognen die ook in een ziekenhuis werkt echt vaag. ik bedoel; je wilt je toch niet laten behandelen door die man die allemaal vage operaties enzo doet?


    it's cool to know nothing.

    En bedankt allemaal. Wat ik ben iemand die op Vincent stemt. Ik vind het zó aanstel. In andere landen drinken ze bloed voor hun geloof, dat MOETEN jullie dan óók walgelijk vinden! Heb respect. Uri is juist dé sukkel, gaat hij ff met vazen gooien omdat er iemand door is. Vincent heeft juist aparte acten wat niemand anders zou doen. En jullie kennen hem niet, ik en nog een een groep mensen hebben een aparte Vincent-fan-site waar een chatbox op zit. En Vincent zit daar ook op (DE ECHTE) en hij is héél aardig (En een goed gevoel voor humor). Laat hem, als jullie dit walgelijk vinden, ben ik benieuwd of jullie naar horror kijken en naar Fear Factor.
    Ik ben voor Vincent, en de slechtste zijn Yelle & Ghani. 'Blijf in deze positie' en dan gaat Yelle aan hem zitten trekken en duwen. Kan ik toch ook? Iemand duwen, valt diegen ook op de grond. Kan ik ook zeggen dat ik mentale krachten heb. En mensen stemmen alleen op The Mask omdat ze niet weten wie hij is. Ze hebben Vincent geruild met Victor zodat The Mask & Vincent tegenover elkaar in de finale komen.
    Heb Respect voor Vincent. Heb er Godverdomme respect voor.


    amen! _O_
    Vincent is hartstikke goewd en ceuwl! ^^


    dream, dare, fly!

    die geller gast mag van mij oprotten :@

    The Mask verdient het niet om naar de kwart finale te gaan. Hij verdient het gewoon écht niet. Zo zie je maar weer; het gaat de mensen niet om de act, ze willen alleen maar weten wie er achter die masker schuilt.
    x


    ok

    The Mask verdient het niet om naar de kwart finale te gaan. Hij verdient het gewoon écht niet. Zo zie je maar weer; het gaat de mensen niet om de act, ze willen alleen maar weten wie er achter die masker schuilt.
    x
    En waarom verdient hij het niet? Hij heeft wel goeie acts, jammer dat die van vandaag niet doorging vanwege de veiligheid.
    En ik ben benieuwd wat Uri nou nou te zeiken heeft over/tegen Vincent.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ben tegen Vincent
    Ik respecteer hem, maar kom op!
    het is een familie show!
    zijn acts zijn niet normaal!
    hij snijdt zich op tv!!
    wacht maar totdat je kleine broertje/zusje/neefje of wie dan ook het na gaat doen!

    de meeste acts zijn gevaarlijk,
    maar de van hem zijn gewoon ziek.
    sorry dat ik het zeg hoor,


    It's not the same without you.

    (...) En waarom verdient hij het niet? Hij heeft wel goeie acts, jammer dat die van vandaag niet doorging vanwege de veiligheid.
    En ik ben benieuwd wat Uri nou nou te zeiken heeft over/tegen Vincent.

    Ja, I'm sorry hoor. Maar hij heeft niet eens opgetreden. Dat is toch like; debiel ofzo?


    ok