• Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
    Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    (...)

    ik denk dat ze zenuwachtig of zoiets was maar ik vind haar eng 0_0 ze heeft van die enge grote ogen en zo rare lach. Ze heeft zo'n gezicht van zo enge pop weetjewel? egt eng:O

    Ja! Van die Chukkie ofzo xd

    Yelle is door(yeah)


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Yelle is veet <3.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)
    Ja! Van die Chukkie ofzo xd


    jaah,ze zou je moeder maar zijn 0_0


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ken dat niet?
    Is dat Nederlands ofzo?

    Uri Geller lijkt mij vet cool!
    Een vriendin van mij kijkt het.
    Ik weet ni of ik et ga kijke.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Uri Geller lijkt mij vet cool!
    Een vriendin van mij kijkt het.
    Ik weet ni of ik et ga kijke.


    je kan een keertje kijken om te kijken of je het leuk vind


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ík ben nog eens een mentalist, meteen de eerste ronde had ik voorspeld wie eruit zou gaan (cool)
    Christian Farla, want hij denkt dat hij alles beter kan dan de andere deelnemers, omdat hij al een carriére heeft rond goochelen enz. Daarom heeft 'ie téveel zelfvertrouwen. Ik lachte me echt dood toen hij eruit lag =]


    Candycorekid.

    uri geller is onzin ,wie kan er nou met een kracht een lepel lasten buigen of iets laten zweven ,als je dingen ziet zweven dan heb je drugs ofzo gebruikt ,of je ziet ze vliegen .

    YES
    Vincent & The Mask zijn door (A)


    I live for the applause, you will die for it.

    de mask is door(yeah). maar vincent jammer genoeg ook.:(


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Jammer dat winfried en angelique zijn afgevallen,
    had liever dat zij door waren en vincent afviel


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Vind iedereen dat zó vies van Vincent? xd Ik vind juist geweldig dat hij door is (En dat hij Uri negeerde)- En The Mask ook =D


    I live for the applause, you will die for it.

    Die Vincent is echt zóóóó goor. Ik vind het echt k*t dat Winfried en Angelique eruit zijn...

    YEEEY!, VINCENT IS DOOR! :D Ik vind dat echt cuuwl hoe uri daar op reageert x'] dat is echt grappig. En ik vind vampiers wel coowl. Dus Vincent moet er in blijven! ^^ Ik vond het wel melig dat Uri Geller zelf het niet kon geloven! x']

    x


    Sometimes it's best not to care.