• Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
    Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    YEEEY!, VINCENT IS DOOR! :D Ik vind dat echt cuuwl hoe uri daar op reageert x'] dat is echt grappig. En ik vind vampiers wel coowl. Dus Vincent moet er in blijven! ^^ Ik vond het wel melig dat Uri Geller zelf het niet kon geloven! x']

    x
    Yay, nog een Vincent fan xd


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Yay, nog een Vincent fan xd


    Jhaa echt wel.! ^^ Ik vind dat hij de Spanning er juist inbrengt x'] Je weet maar nooit hoe Uri reageerd.! en ik vind de show dan juist leuk worden.want ik vind de rest een beetje nep.! (A)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind dat the Mask de spanning er wel flink inbracht x]
    Maar ik vind Yelle het best x]


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat the Mask de spanning er wel flink inbracht x]
    Maar ik vind Yelle het best x]
    Idd, ik vond The Mask vanavond het spannendst =]


    I live for the applause, you will die for it.

    Jhoaaa, Dat met die patty, Dat was wel spannend! x'] Maar tog vind ik die Vincent wel cuuwl x3.


    Sometimes it's best not to care.

    (...) Idd, ik vond The Mask vanavond het spannendst =]


    Jhaa =O Ik zat helemaal gespannen op de bank x]
    Alleen Patty reageerde zo leuk 'Ik heb er maar twee opgeschreven!'


    Your make-up is terrible

    (...)

    Jhaa =O Ik zat helemaal gespannen op de bank x]
    Alleen Patty reageerde zo leuk 'Ik heb er maar twee opgeschreven!'


    Omg jaa! x'] T leek net of ze ging huilen!! wahhaha! :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    die petty die kan bang doen.:Y)


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Vincent is gewoon eng. Ik heb de hele tijd zitten trillen in mijn stoel. En toen het eindelijk over was,kwam hij weer in beeld. Gelijk zat ik weer te trillen.


    Music is the new sex

    (...)
    Één of andere malloot die denkt met zn gedachten lepeltjes te kunnen buigen ><

    idd!>'< Ik was eens op een feestje van mijn bf, en toen gingen we daar naar kijken(tegen mijn zin maarja, de rest wilde dat wél kijken) Toen was dat op de tv met die leppeltjes en toen gingen ze allemaal een leppel paken, er op wrijven en zo heel hard; 'BUIG!'roepen. Ik heb me kapot gelachen!:Y) echt grappig om te zien. Ik zo heel nuchter; "dat is door de wrijving, dat metaal word dan weer warm, waardoor je het kunt buigen." En hun zo heel koppig; "Nee dat was Uri Geller" En twee weken later was het zo; "Ja Karin, je had wel gelijk hoor! Wie kijkt daar nou naar!" >'< Ze weten dus echt neit wat ze willen heá maarja. Ik vind hem dus gewoon een idoot![/mijn mening]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Laatst was er een of andere gast die een satanisch pentagram zat te tekenen ofzo. Geen idee wie het was maar zijn jas vond ik wel gaaf. Wil ooit ook zo'n lange gaan halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vincent is gewoon eng. Ik heb de hele tijd zitten trillen in mijn stoel. En toen het eindelijk over was,kwam hij weer in beeld. Gelijk zat ik weer te trillen.

    ja ik zat 3 kwartier na de show nog te rillen.


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ik krijg echt serieus de rillingen van Vincent.
    x.


    ok

    hebben jullie iets vreems megemaakt thuis na/voor/tijdens Uri Geller?
    ik wel 3x


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    ik vind 't altijd zo nep achtig


    WWW.TOKIOHOTELHOLLAND.EU