• Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
    Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
    Alvast bedankt.
    x.


    Bored.

    ik ben tegen Vincent
    Ik respecteer hem, maar kom op!
    het is een familie show!
    zijn acts zijn niet normaal!
    hij snijdt zich op tv!!
    wacht maar totdat je kleine broertje/zusje/neefje of wie dan ook het na gaat doen!

    de meeste acts zijn gevaarlijk,
    maar de van hem zijn gewoon ziek.
    sorry dat ik het zeg hoor,

    Vind je een spijker in je neus slaan en met messen zitten meppen normaal dan? Vincent doet tenminste aparte dingen, de rest is standaard [/Niet ruzie-zoekend bedoeld]


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ben tegen Vincent
    Ik respecteer hem, maar kom op!
    het is een familie show!
    zijn acts zijn niet normaal!
    hij snijdt zich op tv!!
    wacht maar totdat je kleine broertje/zusje/neefje of wie dan ook het na gaat doen!

    de meeste acts zijn gevaarlijk,
    maar de van hem zijn gewoon ziek.

    sorry dat ik het zeg hoor,

    Er wordt sowiezo gezegt dat niks thuis na-geaapt moet worden. Hallo?! Mijn kleine zusje kan toch ook net zo goed iemand anders na doen ofzo? Ik vind die term gewoon fout: familieshow. Kom op zeg, het is meer een show voor zesplussers ofzo. Mijn kleine neefje van drie laat ik er niet naar kijken hoor?><


    ok

    (...)
    Er wordt sowiezo gezegt dat niks thuis na-geaapt moet worden. Hallo?! Mijn kleine zusje kan toch ook net zo goed iemand anders na doen ofzo? Ik vind die term gewoon fout: familieshow. Kom op zeg, het is meer een show voor zesplussers ofzo. Mijn kleine neefje van drie laat ik er niet naar kijken hoor?><
    Indd, het word gezegt dat je het niet na mag doen. Dat geeft eigenlijk ook meteen aan dat er schrik verwekkende dingen in kunnen komen. Maar voor 6+'ers... Die doen dit juist wel na of worden bang.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Indd, het word gezegt dat je het niet na mag doen. Dat geeft eigenlijk ook meteen aan dat er schrik verwekkende dingen in kunnen komen. Maar voor 6+'ers... Die doen dit juist wel na of worden bang.

    Wat is het leeftijdsadvies voor die show eigenlijk? Als het voor alle leeftijden is, vind ik het scheef ><
    x.


    ok

    (...)
    Wat is het leeftijdsadvies voor die show eigenlijk? Als het voor alle leeftijden is, vind ik het scheef ><
    x.
    Volgens mij wordt het er niet bij gezegt, heb er ook niet op gelet. Zou echt beetje geschift zijn voor alle leeftijden. Maar je ziet ook heel vaak die foto's die worden ingezonden voor de acts van Uri, staan vaak kleine kinderen op de foto.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Volgens mij wordt het er niet bij gezegt, heb er ook niet op gelet. Zou echt beetje geschift zijn voor alle leeftijden. Maar je ziet ook heel vaak die foto's die worden ingezonden voor de acts van Uri, staan vaak kleine kinderen op de foto.

    Ik denk niet dat ze de acts van Vincent na zullen doen. Iedereen walgt er toch zo van? >< Waarom zouden ze het dan nadoen? Als ze iets nadoen, denk ik dat het eerder komt van één van de andere mentalisten.
    x


    ok

    (...)
    Ik denk niet dat ze de acts van Vincent na zullen doen. Iedereen walgt er toch zo van? >< Waarom zouden ze het dan nadoen? Als ze iets nadoen, denk ik dat het eerder komt van één van de andere mentalisten.
    x
    Hm, sorry als ik hiermee iemand kwets ofzo, maar dit is aanstel. Zoals ik al eerder heb gezegt, dan vind je het geloof van andere mensen óok walgelijk. (Drinken namenlijk bloed van dieren). Maarja, kinderen zeggen dat ik nogal een harde ben..
    Je weet maar nooit met die Voodoo-pop dat oudere jongens dit zouden gaan doen, of bloedzuigers eten. Kan ik me best voorstellen dat sommige dit proberen om stoer te doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind Uri nogal overdrijven..
    :/
    xox.

    Ik vind Uri nogal overdrijven..
    :/
    xox.
    Heheh, iemand die hetzelfde mening als mij heeft.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Er wordt sowiezo gezegt dat niks thuis na-geaapt moet worden. Hallo?! Mijn kleine zusje kan toch ook net zo goed iemand anders na doen ofzo? Ik vind die term gewoon fout: familieshow. Kom op zeg, het is meer een show voor zesplussers ofzo. Mijn kleine neefje van drie laat ik er niet naar kijken hoor?><


    Het ís een familieshow, wat ik ook raar vind.


    It's not the same without you.

    (...)Hm, sorry als ik hiermee iemand kwets ofzo, maar dit is aanstel. Zoals ik al eerder heb gezegt, dan vind je het geloof van andere mensen óok walgelijk. (Drinken namenlijk bloed van dieren). Maarja, kinderen zeggen dat ik nogal een harde ben..
    Je weet maar nooit met die Voodoo-pop dat oudere jongens dit zouden gaan doen, of bloedzuigers eten. Kan ik me best voorstellen dat sommige dit proberen om stoer te doen.


    dat vind ik ook walgelijk.
    ik vind het ook prima dat Vincent dat doet, maar hoe erg er ook gewaarschuwd word, sommige mensen blijven het na doen!


    It's not the same without you.

    (...)
    Vind je een spijker in je neus slaan en met messen zitten meppen normaal dan? Vincent doet tenminste aparte dingen, de rest is standaard [/Niet ruzie-zoekend bedoeld]


    nee dat is ook niet normaal nee.
    Vincent doet té aparte dingen voor mij doen.


    It's not the same without you.

    Ik ken het niet x'D


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Mooi. Vampier Vincent zit in de kwartfinale. Normaal boeien dit soort programma's me geen ene donder maar nu ik de Mask en Vincent heb gezien moet ik volgende week vrijdagavond toch eens tijd vrijmaken...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind zelf dat vincent te ver gaat met zijn acts, maar ik vind ook dat uri zich een beetje aanstelt.

    Verder zei iemand voor mij dat the mask het niet verdient, maar zelf vind ik the mask&Yelle het beste..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.