• Ik vraag me dus echt af. als je suikerziekte hebt dat het dan ook weg kan gaan en of je dood kan gaan aan suikerziekte. dat vraag ik me af omdat mij 2 ooms suikerziekte hebben.

    ik weet het niet. Mijn nicht heeft ook suikerziekte...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ja kan er wel dood aan gaan maar dat gebeurt nu nog maar amper door die medicijnen en volgens mij kan het niet weg gaan maar dat weet ik niet zeker


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ja kan er wel dood aan gaan maar dat gebeurt nu nog maar amper door die medicijnen en volgens mij kan het niet weg gaan maar dat weet ik niet zeker

    Ooh ok.

    Ja, je kan er aan dood gaan, een jongen die op mijn school zat is er gisteren aan overleden. En het gaat niet meer weg.

    Ja, je kan er aan dood gaan, een jongen die op mijn school zat is er gisteren aan overleden. En het gaat niet meer weg.


    OMG, nou hopen dat het niet bij mij ooms gebeurt.

    Geen idee , Mss is op internet zoeken.
    x3


    A. ikmisje.

    Mijn mam is verpleegster, ik vroeg het net.
    Je kan er niet aan genezen, en als je het zelf niet verzorgt, kan je eraan sterven. Je moet vooral goed op je eten letten..


    -

    te erg!


    laraa1997.hyves.nl

    (...)

    OMG, nou hopen dat het niet bij mij ooms gebeurt.

    geen zorge de kans is er klein en als je geod de medicijnen slikt of sluit of so dan is de kans dat je er aan sterf egt minimum


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Mijn mam is verpleegster, ik vroeg het net.
    Je kan er niet aan genezen, en als je het zelf niet verzorgt, kan je eraan sterven. Je moet vooral goed op je eten letten..


    OOh ok, Bedankt

    (...)
    geen zorge de kans is er klein en als je geod de medicijnen slikt of sluit of so dan is de kans dat je er aan sterf egt minimum


    Nou me ooms wonen in marokko, dusja.

    Jehp, je kan er aan doodgaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nee, het gaat niet meer weg en ja je kunt eraan doodgaan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het kan niet weggaan, en je kunt er wel dood van gaan. Maar ik denk, dat die kans klein is, want heel wat mensen dat ik ken hebben dat en ze leven! : D Nou, maak je dus maar niet ongerust om je ooms ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Ja je kan er aan dood gaan, maar dan moet je volgensmij een tijdje in coma hebben gelegen. En de meeste mensen met diabetes hebben zo'n speciale spuit voor als ze flauwvallen.