• Ja, mensen vinden Katy Perry live slecht. Maar ik vraag me af waarom? Door dat je haar 1 á 2 keer live hebt horen zingen? Ze is ook maar een beginnende artiest van 24 jaar. Ik zag gister haar concert op mtv en ze was echt goed! Als ze zo slecht is zal ze vast geen platen contract hebben en ook niet zoveel fans! Waarom is ze nu zo slecht?

    x

    Edit :

    I kissed a Girl live:

    http://nl.youtube.com/watch?v=c1qjFtsZUoM&feature=related

    Hot 'n Cold:

    http://nl.youtube.com/watch?v=O13GOQmoaZ8&feature=related

    Geen super geluid maar deze zag ik gister op tv.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zag haar gister ook op mtv, heel eventjes maar. Maar toen zong ze beter dan op de MTV EMA's vond ik. Daar zong ze wel ehh... slecht. Maar ja, ze had óf haar dag niet, óf ze kan niet zingen.
    Maar zoals jij zei: waarom heeft ze dan een platencontract? Dus zingen kan ze wel lijkt mij.


    you're my favourite part of the day ~

    Ik zag haar gister ook op mtv, heel eventjes maar. Maar toen zong ze beter dan op de MTV EMA's vond ik. Daar zong ze wel ehh... slecht. Maar ja, ze had óf haar dag niet, óf ze kan niet zingen.
    Maar zoals jij zei: waarom heeft ze dan een platencontract? Dus zingen kan ze wel lijkt mij.

    Ja op de EMA's wat i kissed a girl zeer slecht maar hot 'n cold goed. En ik vond haar hier op tv echt goed gister!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind haar slecht.
    en gister op mtv ook xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    op sommige momenten zingt ze slechter en heel veel talent heeft ze niet, maar ze is zeker een goede entertainer! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Srry ik vind haar Slegt..


    Your Butt is Mine!

    Ik vind haar slecht.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Slecht :Y)


    Underdog, just look at the mess you made.

    ik heb haar meerdere keren live horen zingen , en alle keren was het egt vreselijk vals o.0


    ~ If i fall i will rise back up and relive my glory ~

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL


    Slecht .


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    op tv vind ik haar niet goed live,
    alleen in het echt is het altijd anders:Y)


    I am an idiot, I move.

    Er zijn nou eenmaal heel weinig zangers/zangeressen die live net zo goed zijn als cd, maar nou en x'D


    believers never die.

    Ik moet wel zeggen dat het geluid op de televisie altijd anders klinkt bij concerten die live zijn. Je hoort dat heel anders.
    Katy Perry kan nou niet echt geweldig zingen, vind ik.


    -

    Slecht


    Life is hard and then we die

    Ze is best wel goed live. (:

    live vind ik haar echt slecht
    mr volgens mij gwn als ze het gaat inzingen word dr stem vervormd ofso denk ik hoor
    weet niet...mrjha
    hot 'n cold vind ik veel leuker nummer dan i kissed a girl eerlijk gezegd =P


    Maybe part of loving is learning to let go...