• Ik moest maandag gewoon mijn allereerste briefje in drie jaar halen! Ik werd er samen met een vriendin om 3 over half 9 uitgestuurd omdat we praatten tijdens de dagopening. >< Nooit dat ik m'n record nog kan verbreken. :Y) Wat is jullie record? (a)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    uj ben er nog nooit uitgestuurd en ik heb pas 2 keer straf gehad i keer omdat ik me boeken was vergeten moes de samevatting over schrijven en 1 keer omdat ik kauwgum had moes een opstelschijven over een verbot op kouwgum kouwen in het openbaarxD


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Wij krijgen gewoon een opmerking. Heel zelden dat we uit de klas worden gestuurd. En ook heel zelden dat we een nota krijgen. Mijn leerkrachten tolereren echt veel. XD
    En met briefjes werken wij helemaal niet. Voor ik dit topic zag wist ik niet eens wat het was. ;D
    x

    ik ben er nog nooit, en dat is al 4 jaar, uitgestuurd wel een paar keer bijna..XD maar je moet het echt bont maken wil je er uit gestuurd worden, ik heb wel briefjes moeten halen omdat ik te laat was, telt dat ook mee?


    Time to tip the scales!

    ik ben er nog nooit, en dat is al 4 jaar, uitgestuurd wel een paar keer bijna..XD maar je moet het echt bont maken wil je er uit gestuurd worden, ik heb wel briefjes moeten halen omdat ik te laat was, telt dat ook mee?


    haha ja hoor. :'D briefjes zijn briefjes. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    uj ben er nog nooit uitgestuurd en ik heb pas 2 keer straf gehad i keer omdat ik me boeken was vergeten moes de samevatting over schrijven en 1 keer omdat ik kauwgum had moes een opstelschijven over een verbot op kouwgum kouwen in het openbaarxD

    ohmygod, vreselijk! ö ik ben vorig jaar drie keer in een les betrapt op kauwgom en nog steeds had ik geen straf. en dat was een bitch van een lerares ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nah, ik ben altijd braaf (A)
    Bij ons krijg je altijd eerst een waarschuwing van de leerkracht en bij een tweede waarschuwing vlieg je al direct naar de onderdirecteur en die geeft je dan straf, en dan krijg je een briefje mee dat je dan aan je leerkracht moet laten zien en blablabla. Ik heb alleen nog maar waarschuwingen gekregen :p

    x

    ik ben er meer als 20 x uitgestuurd in 2 jaar.. ik ben de tel kwijt. Maar ik heb me maar 3x moeten melden:"D em 2x corvee gehad omdat ik bij de ene keer gewoon een leugentje omhing dat ik niet weet waarom ik eruit gestuurd werd o.o
    =']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ben er nog nooit uitgestuurd, moest wel een paar keer te laat briefje halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Urhm, dit jaar paar keer eruit gestuurd, paar keer dingen overschrijven =P Ik kan braaf zijn niet volhouden ><
    Een keer zat ik in de klas te kletsen (ik praat altijd hard maar iedereen praatte dus ik dacht niemand anders hoort) maar opeens was het heel stil en PRECIES dat moment vertelde ik aan mijn naastzittend klasgenootje hoe erg ik de docent welniet vond. En ik ben heel vaak mn boeken vergeten dus straf. En heeeel vaak keihard kletsen. En een docent was het zo zat met me dat 'ie een krijtje tegen mijn hoofd gooide ><


    Candycorekid.

    Urhm, dit jaar paar keer eruit gestuurd, paar keer dingen overschrijven =P Ik kan braaf zijn niet volhouden ><
    Een keer zat ik in de klas te kletsen (ik praat altijd hard maar iedereen praatte dus ik dacht niemand anders hoort) maar opeens was het heel stil en PRECIES dat moment vertelde ik aan mijn naastzittend klasgenootje hoe erg ik de docent welniet vond. En ik ben heel vaak mn boeken vergeten dus straf. En heeeel vaak keihard kletsen. En een docent was het zo zat met me dat 'ie een krijtje tegen mijn hoofd gooide ><

    ohmygod, wat een debiel. ô.o en raakte dat krijtje je? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ohmygod, wat een debiel. ô.o en raakte dat krijtje je? ö

    Uhu xD Maar het geinige is: Ik zat (weeeer) te kletsen op het moment dat hij gooide en POK tegen mijn hoofd, terwijl ik het niet had gemerkt XD Ik kletste vrolijk door en heel de klas lachen. Ik merkte zelfs niet dat iedereen lachte dus nogsteeds praatte ik door xD
    Die vent heeft wel vaker ruzie gehad met leerlingen, omdat hij ZOMAAR een leerling bitch noemde. Wat n sukkel he.


    Candycorekid.