• Sinds dit schooljaar krijgen wij cijfers voor inzet op ons rapport.
    Kortom, ik ben dood.
    Ik heb dus drie onvoldoendes voor inzet op mn rapport heb ik twee weken geleden van mijn mentor gehoord en ik moet dus een middag nablijven ><.
    Toen ik dat net mijn moeder vertelde flipte ze een beetje omdat ze gelijk bang was dat ik zo niet over zou gaan terwijl ik alleen een onvoldoende voor scheikunde op mn rapport sta :').
    Maarja, dat van die middag nablijven heb ik haar nog niet verteld, dat hoort ze nog wel als ze die brief leest die ik ooit meekrijg.

    Mijn vraag; hebben jullie ook cijfers voor inzet dit jaar op jullie rapport o_O?


    I recycle my thoughts.

    Wij krijgen altijd een T [twijfel], O [onvoldoende], V [voldoende], G [goed] voor ons gedrag in de klas per les :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oooo kuttens.. Nou ik ben uhm.. een soort van een strevertje xD. Ik heb alleen maar 8, 9 op mijn rapport, maar das niet zo moeilijk. Het enigste wat ik doe is koken dus.. zo moeilijk is dat niet x]

    Vind het klote voor je <3


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb mn tussenraport en daar sta ik 5.9 voor wiskunde, en daar zijn mijn ouders niet blij mee en dan heb ik dus weer een 5.8 voor mn Repetitie gehaald --'

    en ik sta bij engels een 1 voor mn gedrag (A)
    maar we hebben nu lkkr een andere leraar dus ik heb geluk :P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    oooo kuttens.. Nou ik ben uhm.. een soort van een strevertje xD. Ik heb alleen maar 8, 9 op mijn rapport, maar das niet zo moeilijk. Het enigste wat ik doe is koken dus.. zo moeilijk is dat niet x]

    Vind het klote voor je <3

    Was ik maar een strevertje :'D. Maarja, deze pww is wel goed gegaan. Beter dan al die andere proefwerkweken in mijn "geschiedenis" :'p.


    I recycle my thoughts.

    Gheh, ik heb daar ook steeds onvoldoendes voor :P


    Candycorekid.

    Wij hadden eerst kleurtjes.
    nu word je cijfer naar boven of beneden afgerond door je gedrag. en aangezien wij in het examenjaar zitten.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dat hebben wij niet(dance)
    Alleen wel voor gym, altijd 6.5.
    x.


    ok

    ja tuurlijk. maar dan wel alleen voor gym. serieus, ik had altijd een 6,5 en het laatste jaar.. ohmygod. O_O een 8 en een 7,5.. waar gaat deze wereld heen ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat hebben wij niet(dance)
    Alleen wel voor gym, altijd 6.5.
    x.


    kheb ook altijd 6.5 voor gym, --'
    veel hoger kun je ook niet halen,
    maar het trekt wel lekker je gemiddelde naar beneden [/tenminste in mijn geval]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wij hadden eerst kleurtjes.
    nu word je cijfer naar boven of beneden afgerond door je gedrag. en aangezien wij in het examenjaar zitten.. x'D

    Aah dat is echt klote ><. Ik vind het echt ontzettend irritant dat ze nu bij ons die regel hebben ingevoerd. Ik ben gewoon geen perfecte leerling en nou krijgen we ook nog cijfers voor inzet :')


    I recycle my thoughts.

    ik heb mn tussenraport en daar sta ik 5.9 voor wiskunde, en daar zijn mijn ouders niet blij mee en dan heb ik dus weer een 5.8 voor mn Repetitie gehaald --'

    en ik sta bij engels een 1 voor mn gedrag (A)
    maar we hebben nu lkkr een andere leraar dus ik heb geluk :P

    5,9 is hartstikke goed. >< ik sta een 3,6 ><
    sorry back on-topic. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    kheb ook altijd 6.5 voor gym, --'
    veel hoger kun je ook niet halen,
    maar het trekt wel lekker je gemiddelde naar beneden [/tenminste in mijn geval]

    Bij mij ook >,<
    Like: ik had een 10 voor touwtjesspringen, dus ik dacht; eindelijk haal ik hem omhoog. Niet dus, want een inzetcijfer telt twee keer ><
    x.


    ok

    (...)
    Bij mij ook >,<
    Like: ik had een 10 voor touwtjesspringen, dus ik dacht; eindelijk haal ik hem omhoog. Niet dus, want een inzetcijfer telt twee keer ><
    x.


    bij ons telt je prestatie 'zogenaamd' amper mee vooral je inzet, nou ikzet me altijd in.. dus^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    5,9 is hartstikke goed. >< ik sta een 3,6 ><
    sorry back on-topic. (:


    ghehe arme jij x]
    bijna al mijn vriendinnen staan OV voor wiskunde..
    en naja onze hele klas zit ong. op het randje van Onvoldoende/voldoende met uitzonderingen van mensen die 2 staan en mensen die 8 staan^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    ghehe arme jij x]
    bijna al mijn vriendinnen staan OV voor wiskunde..
    en naja onze hele klas zit ong. op het randje van Onvoldoende/voldoende met uitzonderingen van mensen die 2 staan en mensen die 8 staan^^

    Ik sta een 8,1. WOEH!_O_


    ok