• Ik weet eigenlijk niet wat ik zal doen, ik zal zowiezo een doel steunen en dan denk ik Clinie Clowns of hoe je dat schrijven mag. En me familie verwennen. Het geld dat overblijft voormezelf uiterraard (: maar wát ik ervan ga doen, ja ik denk shoppen .. maar wat zou "jij" doen met 1 miljoen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik weet eigenlijk niet wat ik zal doen, ik zal zowiezo een doel steunen en dan denk ik Clinie Clowns of hoe je dat schrijven mag. En me familie verwennen. Het geld dat overblijft voormezelf uiterraard (: maar wát ik ervan ga doen, ja ik denk shoppen .. maar wat zou "jij" doen met 1 miljoen?



    correctie


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    kleren kopen en en samen met men familie leuke dinge doen en met men vriendinne stappee en een doe steune voor dieren mishandeling
    Xxdemi

    heeeeeeeeeeeel veel shopen

    [:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    De helft aan een goed doel geven en de andere helft,lekker shoppen!


    Be Yourself!

    Ongeveer 1/3 aan het goede doel geven, 1/3 voor vrienden en familie (verwennen etc.) en zelf ook 1/3 opmaken aan kleren enzo. (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Prive-concert van TokioHotel
    En nieuwe kleren, ander huis voor mijn vader en 1 voor mijn moeder. En lekker op vakantie en Sparen :D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    1\3 aan een goed doel. 1\3 vrienden en ouders 1\3 mezelfs en men vriendjeXD


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Prive-concert van TokioHotel
    En nieuwe kleren, ander huis voor mijn vader en 1 voor mijn moeder. En lekker op vakantie en Sparen :D


    Prive concert vind ik gewoon stom dat ik die vergeten ben O.o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik denk niet dat dat miljoen veilig is bij mij xD

    Alle tickets van het concert van TH opkope zodat ick allen naar hun concert kan xD

    Ik kan me nu wel heel heilig dingen gaan voornemen maar ik denk dat ik het toch voornamelijk aan mezelf zou uitgeven. En aan mijn omgeving natuurlijk. Maar een goed doel? Hm 1 miljoen is niet heel veel..

    ik zou ook wat aan een goed doel geven denk ik...iets vo dieren in ieder geval :P
    en daarna ga ik naar de kapper !! xD whaha srri en dan kleren kopen... super veel ! en dn ga ik zoveel TH cancert kaartjes kopen als kn (A)


    when words fail, music speaks.

    Gratis weggeven


    rules don't stop me

    Ik kan me nu wel heel heilig dingen gaan voornemen maar ik denk dat ik het toch voornamelijk aan mezelf zou uitgeven. En aan mijn omgeving natuurlijk. Maar een goed doel? Hm 1 miljoen is niet heel veel..


    nee idd. ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]