• Hee peep'z. Ik ben zoooo blij,Dat ik jullie dit gwn ff moet Vertellen :D . Zoals sommigen al wel wisten hiier.Werd ik onderzocht op mijn bloed,Of er wat met mij was.Vanwege mijn vermoeidheid. en steeds ziek ensoow. Ze hadden dus 4 buisjes bloed van me afgehaalt. en vandaag kreeg ik de uitslag te horen. ER IS HELEMAAL NIKS AAN DE HAND :D Ik ben zoo blij. ze zei dat het gwn een virus kon zijn,die van België kwam. Daar is nu een of andere virus.Die hiier ook verspreid word. ! Dus, Dat gaat wel weer over! =] Echt waar,! IK BEN ECHT BLIJ! :D Morgen dus gwn weer naar school x'] want ik verveel me dood hiier thuis.

    Bedankt voor het Lezen! ^^ <33 Love Jullie! (H)


    Sometimes it's best not to care.

    gelukkig maar. (;
    ik denk dat ik ook besmet ben met het belgië-virus ofzo, hehe. ik wil morgen naar school, maar ik mag misschien niet eens van mn ma. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jaa, daar had ik ook last van, maar bij mij hadden ze ook niets gevonden. bij m'n broertje daarintegen hebben ze suikerziekte gevonden 0.o


    Life is hard and then we die

    jaa, daar had ik ook last van, maar bij mij hadden ze ook niets gevonden. bij m'n broertje daarintegen hebben ze suikerziekte gevonden 0.o


    oeii, dat lijkt me niet zo fijn suikerziekte. Sterkte met je broertje. (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    gelukkig maar. (;
    ik denk dat ik ook besmet ben met het belgië-virus ofzo, hehe. ik wil morgen naar school, maar ik mag misschien niet eens van mn ma. ><



    Myn moeder wou mij ook niet naar school hebben tot de uitslag er was. nu is het er. En ik wil graaag naar school x']


    Sometimes it's best not to care.

    steek het maar op België hoor? x)
    ik was ook ziek; en moest naar ht ziekenhuis en bleek dat het mijn appendix was dus ben ik geopereerd. :) en ben ik nu al 2weken thuis vn school. xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Jhaa steek het maar lekker op België >,< De griep komt niet van België hoor x)

    Leuk dat er nix is. :')


    A. ikmisje.

    Jeeh.


    I found myself in Wonderland.

    Ha, die Belgen. XD
    Ik ben een Belg en heb dat virus niet.
    En mooizo dat het niks is dan. (:

    blij dat het goed met je is! ^^


    BAM!

    >< steek het maar op België jha x D

    Ik was pas ook ziek -nu nog- maar geen griep ofso, maar de griep komt dan ook niet van België ofso.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vertrouw dat maar niet :O
    ik ging ook bloed late trekke 4 Maand gelede :O
    Niets aan de hand:O ik was ook alty moe enzo :O
    en Maandag krijg ik pas te horen dat ik met 1 of ander Virus zat :O die niet over ging als ik niet voldoende rust .. Ja ik heb in die 4 maand bijna niet uitgeslapen enzo .. Dus ben ik Pist op de Dokter


    Your Butt is Mine!