• Hello mensen ^^
    Ik kan, dankzij de koe bij de bloedafname, mijn linkerarm niet meer strekken. Dank u zeer, koe.
    Ik moet dus één keer in de twee maanden bloedprikken. Het is voor mij al de normaalste zaak van de wereld geworden. En als je denkt dat dat veel is, dat is het niet. Helemaal als je je bedenkt dat ik begonnen ben met eens in de twee weken =='
    Anyhow; ik zit daar zo heel rustig. Dat mens doet die band freakin' strak om mn bovenarm. Allemaal goed en wel, dus zet ze die naald in mn arm. Alles ging helemaal perfect. Tot het moment dat ze het laatste buisje erin duwde. Ze duwde iets te hard waardoor de naald, door mijn ader, in mijn spieren schoot.
    Auwch.
    Ik heb een verdomd hoge pijngrens, maar dít. Damn, nooit geweten dat dat zoveel pijn kan doen. Nu snap ik ook ineens weer waarom die kleine blagen altijd huilen.
    Nu kan ik, dankzij die koe, mijn arm dus niet meer strekken en over een dag heb ik er een gigantische blauwe plek zitten ==' Heel erg bedankt, koe van de bloedafname.
    Dodelijk.


    Bored.

    Ocharme =]
    Beterschap hoor (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    klinkt pijnlijk..
    maar ik ga sowieso al half dood als ik het woord bloedprikken hoor *fluitfluit*


    If you want me to listen, whisper...

    Die kut koeien ook:Y)
    Volgesmij is het bij mij niet 1 keer goed gegaan. ze vinden het gewoon leuk om me te zien pijnleiden ö


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik haat bloedprikken want ik kan niet tegen naalden. Daar ben ik doodsbang voor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Die kut koeien ook:Y)
    Volgesmij is het bij mij niet 1 keer goed gegaan. ze vinden het gewoon leuk om me te zien pijnleiden ö

    Uhu, ze prikken bij mij altijd mis, of ze duwen te hard waardoor de naald door de ader, in m'n spieren schiet =='


    Bored.

    Ochaarm (':
    Mr veel beterschap mt je arm hea n_n


    Popsicles are yumm'ness :3

    Dat had ik dus ook de eerste keer. Nu heb ik nog steeds, dat als ik mijn arm strek, dat ik bang ben dat het bloed eruit stroomt.


    Life is hard and then we die

    Bij mij gingen ze ooit een spuit zetten, ook in mijn ader. Dat was echt grillig pijnlijk. >_< En bloedprikken ben ik eigenlijk al zo gewoon dat ik er niet meer om geef. Toen ik kleiner was moest ik het iets téveel laten doen. Nouja, zo'n domme koe blijft natuurlijk kut. -_-" Als zo iemand dat nu eens goed zou doen.. ^^
    Hopelijk heb je er niet meer téveel last van!

    Ocharme. :')

    Toen mijn zus kanker had moest ze na haar behandeling ng om de week bloed laten prikken. Ik vond dat zo vreselijk dat ik steeds uitvluchten verzinde om niet te moeten meegaan. Gwn omdat ik dat niet kon aanzien. x3


    A. ikmisje.

    Dat die koe zich bezig uit met gras opeten in de plaats iemands arm doen kneuzen -,-


    I found myself in Wonderland.

    Omg, ik haat bloedprikken!

    Dat die koe zich bezig uit met gras opeten in de plaats iemands arm doen kneuzen -,-

    Dat ga ik ze de volgende keer vertellen Ö Geniaal.


    Bored.

    Oeh, dat was bij mij in turkije ook toen lag ik aan het infuus maar ze duwede teh ard bij infuus wisselen dus zat ie in mn spier. ik had er nog wel een paar weken last van,

    Beteschap(Y)(H)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik haad bloedtrekken echt, man ik heb er slechte ervaringen mee, ik ehb eens heel het ziekenhuis bij een geroepen ><


    *He's the one.

    Waarom moet je eigenlijk zo vaak bloedprikken :$?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.