• Wat als je niet kan slapen? Wat doe je dan? ><. Nou, ik haat het dus als ik niet in slaapgeraak [/zoals deze nacht.] Ik ging naar mijn bed om 22u30 en was om 03.30uur nog wakker. So, wat doen jullie als je geen slaap kan vatten. Lekker heen en weer woelen, of iets anders?


    -

    Muziek luisteren.
    Aan de gordijnen trekken x'D
    Tv aan zetten maar zonder geluid.

    ik ga altijd een heel saai en langdradig boek lezen, dan slaap ik meestal zo. (de Ilias in een hele ouderwetse vertaling, gaap *gaapemoticon* )


    I am an idiot, I move.

    Ik lig altijd minstens 1.5 uur wakker. >_<
    En dan lig ik te draaien en keren. En soms begin ik dan ook nog te piekeren. -_-" Hatelijk. Ik heb er zelf nog steeds niks tegen gevonden.

    ik ga altijd een heel saai en langdradig boek lezen, dan slaap ik meestal zo. (de Ilias in een hele ouderwetse vertaling, gaap *gaapemoticon* )


    Ik probeerde deze nacht te slapen, maar mijn ogen zagen wazig en waren te moe ^^


    -

    Ik lig altijd minstens 1.5 uur wakker. >_<
    En dan lig ik te draaien en keren. En soms begin ik dan ook nog te piekeren. -_-" Hatelijk. Ik heb er zelf nog steeds niks tegen gevonden.


    Als ik niet in slaap geraak, begin ik te stressen zonder reden, hatelijk, want dan moet ik steeds naar toilet .D


    -

    als ik echt niet kan slappen, neem ik slaap pillen..
    en anders gha ik er heel even uit, wat drinken ofzo, en daarna weer naar bed, help soms ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dan probere ik aan niets te denken. Want doordat ik altijd denk als ik in mijn bed lig kan ik niet slapen.


    Innocence.

    (...)

    Als ik niet in slaap geraak, begin ik te stressen zonder reden, hatelijk, want dan moet ik steeds naar toilet .D

    Haha, dat heb ik gelukkig niet. (:
    Maar het blijft vervelend natuurlijk. >_<

    Ik word er ook nerveus van. >< En ik kan niet meer stilliggen en bah. >< Ik ga dan meestal over álles en nog wat nadenken en soms maak ik van die plotseling beslissingen zoals een stuk van mn haar afknippen. x_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    als ik echt niet kan slappen, neem ik slaap pillen..
    en anders gha ik er heel even uit, wat drinken ofzo, en daarna weer naar bed, help soms ook.


    ik mag geen slaappillen nemen van mijn moeder..


    -

    Gewoon blijven liggen, tot ik in slaap val, ik slaap niet alleen, dus ik moét wel :p

    Gewoon blijven liggen, tot ik in slaap val, ik slaap niet alleen, dus ik moét wel :p


    met wie slaap je dan [/als ik mag weten]


    -

    Muziek luisteren,spelletje op me mobiel doen,En als ze hier heel diep slapen,Ga ik (Heel soms) Achter de computer voor 10 min,en daarna weer terug naar bed,en dan val ik vanzelf is slaap ;D

    (...)

    met wie slaap je dan [/als ik mag weten]


    Zus ><

    (...)

    ik mag geen slaappillen nemen van mijn moeder..

    ik wl juist van me ma, omdat ze wil dat ik gwewoon een goede nagtrust heb,, van me pa mag ik juist niet, ik weet alleen niet hoezo..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''