• Wat als je niet kan slapen? Wat doe je dan? ><. Nou, ik haat het dus als ik niet in slaapgeraak [/zoals deze nacht.] Ik ging naar mijn bed om 22u30 en was om 03.30uur nog wakker. So, wat doen jullie als je geen slaap kan vatten. Lekker heen en weer woelen, of iets anders?


    -

    rondje om het huis lopen werkt bij mij altijd

    Naar muziek luisteren.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    ik wl juist van me ma, omdat ze wil dat ik gwewoon een goede nagtrust heb,, van me pa mag ik juist niet, ik weet alleen niet hoezo..


    naar het schijnt is dat niet goed voor 'kinderen'. Ze kunnen zo diep gaan slapen, dat ze niet meer wakker worden.


    -

    rondje om het huis lopen werkt bij mij altijd


    Mijn huis hangt aan een ander huis vast ^^ en ik zie me niet rond middernacht rondjes gaan lopen ö


    -

    ik pak mijn laptop en ga ik film kijken.


    A smiling face doesn't always mean a smiling heart.

    ik ga dan heel gefrustreerd naar de klok kijken en uitrekenen hoe lang ik nog te slapen heb *heel vervelend* Meestal ga ik dan naar beneden en ga ik wat drinken ^^ DAt helpt bij mij wel ^^

    Ik ga muziek luisteren :')


    Listen to what we're not saying..

    Ik ga een verhaaltje verzinnen^^
    of iig proberen en als het écht niet lukt ga ik naar beneden gewoon even tv kijken.


    If you want me to listen, whisper...

    ik gaa dan altijd op de pc bij mij helpt dat vaak behave als ik problemen of stress heb dan kan ik vaak nachten wakker
    suc6


    love is dead and dead is love

    tv kijken, kleren passen, vervelen. Guitar hero doen op DS, of iets anders :]


    I can't see the future with tears in my eyes

    ik ga altijd een verhaaltje verzinnen, en als dat niet lukt dan ga ik om de een of andere reden, met mijn hoofd op mijn kussen slaan xD Waarom ik dat doe weet ik niet eens, en dan ga ik ook helemaal stressen, en soms krijg ik inees inspi voor een nieuwe serie/quiz dan schrijf ik dat op een blaadje en als mijn pc aanstaat maak ik hem meteen, Daarna val ik bijna meteen wel in slaap+


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik geraak altijd in slaap :Y)
    dan moet je het zandmannetje maar eens op zn kop kloppenn xd'


    All was well.

    Ik heb een vriendin en die begint dan altijd te leren, maar dat lijkt me niet echt een optie voor je ...
    En als ik niet kan slapen probeer ik gewoon te dromen terwijl ik nog wakker ben, dan dwalen men gedachten helemaal af, en voor ik het weet lig ik dan in slaap (A)

    Meestal blijf ik gewoon proberen tot ik op een keer wél in slaap geraak. Oftewel lees ik even een tijdschrift en ga dan verder proberen.


    Tanya is de beste.

    Muziek luisteren, lezen:Y)
    Oder something like that :'D


    Let's do this poo