• Okey voor alle duidelijkheid, ik heb niks tegen dat beest, hij is lief enzo, maar kan ik eraan doen dat ik allergisch aan die beesten ben.

    Mss van het deze keer wel mee omdat ie korte haren heeft.

    Okey ik heb vroeger een trauma aan honden gehad, dus ja ik ben er bang van.

    En ik heb hem Nemo genoemd omdat ik dat een schattige naam vind.

    Als er nu nog één kind zegt dat ik hierdoor kinderachtig doet dat heeft ie pech.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Bednak! We zijn bijna klaar met pakken!

    Haham. x'd
    Oké, goed, ik verwacht jullie. ;D

    Omg, plies geef die hond aan mij !
    en DURF niet te zeggen dat ze stinken en lelijk zijn want daar word ik pissed van en dat is zo niet waar ! ö


    All was well.

    Omg, plies geef die hond aan mij !
    en DURF niet te zeggen dat ze stinken en lelijk zijn want daar word ik pissed van en dat is zo niet waar ! ö

    Je mag DOTD hebben.

    Het lijkt erop dat iedereen hier van honden houdt. ;D
    Maarhey, ik heb het daar ook niet op, you know!

    (...)
    Ze stinken en zijn lelijk.

    mijn hondje stinkt niet en ze hartstikke knap. =( maar ik snap dat jullie het niet leuk vinden. ><
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ogh, jij weet ook snel je mening te geven? kom op zeg! overdrijven is ook een vak.. je bent er alergies voor maar geef het minstens een kans .. misschien is die wel supper lief. en dan loop je hem nu af te katten? misschien van je allergie wel mee!


    Some angels have no wings.

    Oké, alle honden zijn mooi en rieken fris behalve DOTD.

    wat hebben jullie toch tegen een hond? Ik ga toch ook niet een kat, paard of iets anders afkraken omdat ik er bang of iets anders van ben!:S. Ik vind dit echt zó kinderachtig van jullie allbei!>'<


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oké, alle honden zijn mooi en rieken fris behalve DOTD.

    Haha, nu heb je gesproken poepsje.
    denk ik?

    wat voor hond?¿


    the garden where an angel lives

    Ogh, jij weet ook snel je mening te geven? kom op zeg! overdrijven is ook een vak.. je bent er alergies voor maar geef het minstens een kans .. misschien is die wel supper lief. en dan loop je hem nu af te katten? misschien van je allergie wel mee!
    IK zeg dat ie lief is, jeejtje en ik geef hem wel een kans --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Weetje dat ik meer medelijden heb met die hond dan met jou?
    Een hond voelt het als je hem niet wilt.
    En aan de geur van honden raak je gewend, wel kud dat je er allergisch voor bent. Maar mijn zus is ook allergisch voor honden en ik heb ik ook hondje^^
    Het kan zijn dat je voor bepaalde soorten niet allergisch bent [/poedels, spaanse waterhonden ed]


    If you want me to listen, whisper...

    wat hebben jullie toch tegen een hond? Ik ga toch ook niet een kat, paard of iets anders afkraken omdat ik er bang of iets anders van ben!:S. Ik vind dit echt zó kinderachtig van jullie allbei!>'<


    Owh sry dat ik een trauma aan een hond heb hoor, en als je het niet wist ik zei dat hij wel lief is, maar ik gewoon allergisch ben aan honden, mss zal het wel meevallen want hij heeft korte haren, als je me nog iets kinderachtig gaat noemen leer dan eerst lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dan ben ik maar kinderachtig ><

    wat voor hond?¿

    American staffdinges