• Halo!

    http://www.quizlet.nl/quiz/275932/the-boy-in-the-book/


    Iedere zaterdag haalde zijn moeder een nieuwe doos houtskool voor haar zoon. Ze begreep niet waarom hij er telkens naar vroeg, maar maakte hem graag blij. Ze begreep niet waarom ze de houtskool voor haar vijftien jaar oude zoon moest meenemen tot ze zijn prentenboek tegenkwam onder zijn bed. Zijn muren hingen dan wel vol met tekeningen en zelfgemaakte posters, maar zijn prentenboek was voor haar nog onbekend. Hijzelf wist niet dat zijn moeder in zijn prentenboek had gekeken tot hij haar een keer betrapte. Hij was boos. Hij was teleurgesteld. Ze had zijn geheime wereld ontdekt.
    Vannacht was de eerste nacht dat hij weer aan het werk ging. Eén ding moest hij veranderen. Hij moest zijn moeder ook in de prenten herkennen. Ze was in zijn nieuwe wereld verschenen. Ze wist ervan. Nu moest hij haar wel in de wereld voegen.
    Hij opende met een vreemd gevoel het boek en bladerde met zijn vingers door de bladzijdes tot hij bij de bladzijde was waar hij zijn moeder had getekend met zijn houtskool. Zijn ogen werden groter toen hij ontdekte dat de bladzijde in plaats van zwart en wit, kleur had gekregen. Hij liet het boek uit zijn handen vallen toen hij zijn moeder zag. Zijn moeder keek hem aan. Zijn moeder zat in het boek.

    http://www.quizlet.nl/quiz/275932/the-boy-in-the-book/


    I recycle my thoughts.

    zoo verschrikkelijk mooi dit verhaal, echt een aanrader (:

    subliem!


    "I shut my eyes in order to see.'

    zoo verschrikkelijk mooi dit verhaal, echt een aanrader (:

    subliem!

    Ahw, dankje nynk <3


    I recycle my thoughts.

    ik ga hem maken, alleen ik moet nu weg.
    ik zet de link in mijn gb, zodat ik hem morgen ga lezen :]

    ik ga hem maken, alleen ik moet nu weg.
    ik zet de link in mijn gb, zodat ik hem morgen ga lezen :]

    Yeeey, danku (krul)


    I recycle my thoughts.

    EVAZWIJN.
    Hij klinkt heel speciaal, ik ga meteen lezeren. <3

    EVAZWIJN.
    Hij klinkt heel speciaal, ik ga meteen lezeren. <3

    Ahwww Appelsien wat aardig van u :Y)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ahwww Appelsien wat aardig van u :Y)

    Evazwijn, ik vond het prachtig. Ö

    (...)
    Evazwijn, ik vond het prachtig. Ö

    Ahw dankje (krul)


    I recycle my thoughts.

    zou je de link in mijn GB willen dropen? Ik wil hem graag doen maar ik moet zo door en dan vind ik het lullig om terwijl ik halverwege ben met lezen ofzo te stoppen, omdat ik weg moet! Dan maak ik hem morgen, hij lijkt me namelijk best leuk om te lezen.^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    zou je de link in mijn GB willen dropen? Ik wil hem graag doen maar ik moet zo door en dan vind ik het lullig om terwijl ik halverwege ben met lezen ofzo te stoppen, omdat ik weg moet! Dan maak ik hem morgen, hij lijkt me namelijk best leuk om te lezen.^^

    xX

    Zal ik doen! (cool)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Zal ik doen! (cool)


    Dankje wel!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eva, jouw SA is populair. (krul)

    Eva, jouw SA is populair. (krul)

    Vind je :'). Van de 45 lezers hebben ongeveer 10 mensen een reactie gezet :').


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Vind je :'). Van de 45 lezers hebben ongeveer 10 mensen een reactie gezet :').

    Jahallo. Same hier, hoor. :Y)

    (...)
    Jahallo. Same hier, hoor. :Y)

    Ahw, laten we samen hard huilen omdat dit niet goed is voor mijn vrolijke humeur :'( -hug-


    I recycle my thoughts.