• vandaag was het echt vurt. we moesten dus gaan zwemmen en voor ons was er zo'n stel tieners die gingen er uit dus. en toen we klaar waren met zwemmen ging mijn vriendin in zo'n kotje en ze kwam dan gelijk super snel naar mij terug gerend en zij dak mee moest komen. dus ikke mee met haar en we kwamen bij zo'n kot en er lag daar een condoom. ik da allemaal aant zeggen tegen mijn zus op straat en we liepen wa verder en er lag dicht bij het zwembad nog een condoom Ö!

    Belgen en Nederlanders zijn sexverslaaft is mijn mening. Of beter gezegt iedereen is dat ^^

    vraagje: Hoe kun je eigenlijk zien of een condoom nu gebruikt is of niet?


    c'est mon lamour pour toi.

    In mijn klas gooien ze condooms en tampons richting de vervangleerkrachten van Biologie en Nederlands. ><

    Op wortel dan? ;D

    (...)
    Wat een verspilling x'D

    Te danken aan die nieuwe condoom en tamponautomaat in de meisjestoiletten. :Y)

    (...)
    Op wortel dan? ;D

    Ja, Wórtel. :Y)

    Ékes xD
    Maar omdat die condooms daar toevallig lagen zijn Belgen tot nog neit sexverslaafd? ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Ja, Wórtel. :Y)

    Haha, net goed misschien? ;D

    (...)
    Haha, net goed misschien? ;D

    Volgens mij had ze voordien nog niet eens een condoom van dichtbij gezien. Ö
    En nog erger, ze heeft een homohaat. Hoe grof?

    (...)
    Te danken aan die nieuwe condoom en tamponautomaat in de meisjestoiletten. :Y)

    Sirieus?!
    Wat kansloos x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Sirieus?!
    Wat kansloos x3

    En dan te bedenken dat ik in de strengste school van heel de provincie zit. Ö

    (...)
    Volgens mij had ze voordien nog niet eens een condoom van dichtbij gezien. Ö
    En nog erger, ze heeft een homohaat. Hoe grof?

    Nou, als ze dat nog nooit zag. ö
    En wtf, dat is echt grof. =o Dan zou ze bij ons geen les kunnen geven, er zit een homo in mijn klas.

    (...)
    Nou, als ze dat nog nooit zag. ö
    En wtf, dat is echt grof. =o Dan zou ze bij ons geen les kunnen geven, er zit een homo in mijn klas.

    In mijn klas ook. Ö
    Al is hij nog niet helemaal zeker van zichzelf, maar die Wórtel heeft hem gewoon de grond ingeboord en nu is hij helemaal dichtgeklapt. Arme jongen.

    (...)
    In mijn klas ook. Ö
    Al is hij nog niet helemaal zeker van zichzelf, maar die Wórtel heeft hem gewoon de grond ingeboord en nu is hij helemaal dichtgeklapt. Arme jongen.

    Wtf?! ö
    Zoiets doe je echt niet. Omg, dat is echt erg voor die gast. =o Wat maakt het nu uit of je homo bent of niet? Alsof er iets mis is met die mensen. >_< Die wortel is echt niet menselijk ofzo. Ö

    (...)
    Wtf?! ö
    Zoiets doe je echt niet. Omg, dat is echt erg voor die gast. =o Wat maakt het nu uit of je homo bent of niet? Alsof er iets mis is met die mensen. >_< Die wortel is echt niet menselijk ofzo. Ö

    Zij moet dood. Ö
    En nu, let's stay on topic. :Y)

    Ik heb een condoom in m'n portemonnee. Nog over van een meeting, was Jippie voor 1 euri.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een condoom in m'n portemonnee. Nog over van een meeting, was Jippie voor 1 euri.

    'Ghehe. Ik heb áltijd blaarpleisters in mn portemonnee. En daar staat heel groot 'Latex' op. Dus mijn zusje helemaal in shock toen ze dat zag. "Mári! Heb jij condooms in de portemonnee?"
    Als ze iets beter had gekeken, had ze ze wel gevonden, want ze zitten er wel :X


    Bored.

    (...)
    'Ghehe. Ik heb áltijd blaarpleisters in mn portemonnee. En daar staat heel groot 'Latex' op. Dus mijn zusje helemaal in shock toen ze dat zag. "Mári! Heb jij condooms in de portemonnee?"
    Als ze iets beter had gekeken, had ze ze wel gevonden, want ze zitten er wel :X

    Máriko, ik zei het je nog zo! Haal die condooms eruit voordat Danieke een trauma door je heeft. Straks spoor je haar nog aan en komt ze je condooms jatten. En dat wil je echt niet hebben, want toen ik ze van je had gejat, was je ook niet blij, remember. ><