• vandaag was het echt vurt. we moesten dus gaan zwemmen en voor ons was er zo'n stel tieners die gingen er uit dus. en toen we klaar waren met zwemmen ging mijn vriendin in zo'n kotje en ze kwam dan gelijk super snel naar mij terug gerend en zij dak mee moest komen. dus ikke mee met haar en we kwamen bij zo'n kot en er lag daar een condoom. ik da allemaal aant zeggen tegen mijn zus op straat en we liepen wa verder en er lag dicht bij het zwembad nog een condoom Ö!

    Belgen en Nederlanders zijn sexverslaaft is mijn mening. Of beter gezegt iedereen is dat ^^

    vraagje: Hoe kun je eigenlijk zien of een condoom nu gebruikt is of niet?


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    De maker is zélf ook 12. Eigenlijk zou ze dus gewoon haar eigen topic niet inmogen. :X
    xp i know ik wist dat jullie het zouden merken maar normaal wou ik eigenlijk [+13] nemen aangezien ik binnenkort 13 word. (':


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)xp i know ik wist dat jullie het zouden merken maar normaal wou ik eigenlijk [+13] nemen aangezien ik binnenkort 13 word. (':

    Haha.
    Eigenlijk, hé.
    Zijn condooms vet stoer.
    Iedereen heeft er wat aan, buiten de Heilige Maagd Maria.
    Die staat al eeuwen droog.

    (...)
    Haha.
    Eigenlijk, hé.
    Zijn condooms vet stoer.
    Iedereen heeft er wat aan, buiten de Heilige Maagd Maria.
    Die staat al eeuwen droog.

    oe Maria heeft toch ook wel eens een condoom gebruikt? :S


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    oe Maria heeft toch ook wel eens een condoom gebruikt? :S

    Nee, want die is nog maagd, en onbevlekt ontvangen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    oe Maria heeft toch ook wel eens een condoom gebruikt? :S

    Nee!
    Jezus is gewoon uit haar buik gefloept, er kwam geen seks aan te pas. Arme Maria. Al dat werk voor een kind te dragen, heb je er niet eens plezier aan gehad. Ö

    (...)
    Nee!
    Jezus is gewoon uit haar buik gefloept, er kwam geen seks aan te pas. Arme Maria. Al dat werk voor een kind te dragen, heb je er niet eens plezier aan gehad. Ö

    OMG! Ik lig stijk! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Nee!
    Jezus is gewoon uit haar buik gefloept, er kwam geen seks aan te pas. Arme Maria. Al dat werk voor een kind te dragen, heb je er niet eens plezier aan gehad. Ö

    omg ik wist niet dat dat kon :s


    c'est mon lamour pour toi.

    Dan weet je het nu. :Y)
    Maar ik zou het niet proberen na te doen hoor. Eerst dikke vette seks voor je een kindje gaat dragen. Want anders moet je dus echt wel op de tast n**ken met zo'n dikke buik.

    Dan weet je het nu. :Y)
    Maar ik zou het niet proberen na te doen hoor. Eerst dikke vette seks voor je een kindje gaat dragen. Want anders moet je dus echt wel op de tast n**ken met zo'n dikke buik.

    kan je dan sex hebben als je zwanger bent :8


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    kan je dan sex hebben als je zwanger bent :8

    Natuurlijk kan dat. Mijn leraar Wiskunde is zwanger. Bij het plassen moet hij op de tast gaan naar zijn dingetje omdat hij het door zijn dikke buik niet ziet hangen.

    (...)
    Natuurlijk kan dat. Mijn leraar Wiskunde is zwanger. Bij het plassen moet hij op de tast gaan naar zijn dingetje omdat hij het door zijn dikke buik niet ziet hangen.
    oe heb jij het ze letterlijk zien doen?:S


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)oe heb jij het ze letterlijk zien doen?:S

    Nee, maar ik zie het aan zijn zwangere buik. No way dat hij erbij kan! Ö

    (...)
    Nee, maar ik zie het aan zijn zwangere buik. No way dat hij erbij kan! Ö

    hm oké, ik voel mij zo dom :|


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    Natuurlijk kan dat. Mijn leraar Wiskunde is zwanger. Bij het plassen moet hij op de tast gaan naar zijn dingetje omdat hij het door zijn dikke buik niet ziet hangen.

    Okay, je LERAAR wiskunde? WTFUCK, hoe kan dat?! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    als mensen blij worden van sex :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')