• Zaterdag was ik in de pauze van toneel een lekker broodje leverworst aan het eten. Tenminste, eerst was het lekker maar toen begon ik na te denken over dat het er helemaal niet als dier uitziet en hoe goor het is dat ze dieren helemaal fijnhakken etc. Toen had ik geen trek meer.
    Aan de ene kant wil ik wel vegetariër worden, maar aan de andere kant; ook weer niet omdat het soms wel lekker is. Maar momenteel vind ik vlees ontzettend goor door de manier waarop dieren er voor worden vermalen terwijl ze net zo goed hadden kunnen leven.

    Een heel lul-verhaal. Nu een paar vragen;
    Wie is er vegetariër?
    Eet je dan van dat nep-vlees of geen vlees?
    Hoe reageerde je familie erop?
    x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    en trouwens, ge moet vitaminen van vlees hebbe, da hebde blijkbaar nodig...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben vegetariër!
    Ik eet meestal wel zo nep-vlees en zo van die vervangingsproducten en zo en vitaminen :p
    Mijn familie respecteert mijn keuze. Ik ben de enige vegetariër in de familie, en zoals het er naar uitziet blijf ik ook de enigste :p mijn mama eet ook weinig vlees maar is geen vegetariër.

    Ik heb het 2 dagen volgehouden ofso? :p Want toen ging mijn moeder mijn lievelings vlees klaarmaken en ik kon me niet meer inhouden (A)


    -

    Ik wil heel erg graag vegetarier worden maar het lukt niet >.<
    ik vind het natuurlijk super erg hoe dieren hun lot moeten ondergaan zodat wij lekker eten op ons bord hebben..
    maar het is zo moeilijk om geen vlees te eten want dat vind ik juist zo lekker -__-'
    egt kut

    xx

    Heb ik ook!
    Maar ik wil het wel, maar ik mag het niet! Want mijn mama wil niet apart koken enzo..


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben zo'n 2,5 jaar vegetariër. Ik eet nepvlees, maar niet elke dag. Het is belangrijk dat je het goed vervangt door noten enzo^^ Alleen eet ik wel vis.. dat moet van mn ouders. Verder 'steunt' mijn familie me wel, maar goed mijn eigen keuze, hè? Er worden wel vaak flauwe grapjes gemaakt.. x)
    Alleen gister besefte, dat ik frikadel speciaal toch wel het hardste miste ;$
    haha! succes ermee! het lukt je wel^^


    it's cool to know nothing.

    Ik eerst niet, toen wel, toen weer niet, toen weer wel, en nu niet meer XD
    Maar dat vegetarische spul is goooooooor! Echt gatvuhr.

    er bestaat volgens mij ook vlees van koeien die bijv. eerst melkkoe waren en dan oud genoeg zijn om dood te gaan ofzo. dat zou je miss ook kunnen eten?


    it's cool to know nothing.

    ik eet het meeste vlees niet eens maar ik kan ook geen vegatariër worden want ja het vleesdat ik wel lust zou ik dan moeilijk vinden om niet te eten.

    -xXx-

    ik was vegatarië mr toen me moeder trouwde met een andre man moest ik per see van hem {en me ma later ook} vlees gaan eten andrs has ick een psychise stoornis en zou ik nr een pshyater gaan van hem slaat egt nergens op!!


    love is dead and dead is love

    ik ben vegatariër en eet 'nepvlees'

    er bestaat volgens mij ook vlees van koeien die bijv. eerst melkkoe waren en dan oud genoeg zijn om dood te gaan ofzo. dat zou je miss ook kunnen eten?
    Ze worden nog steeds fijngestampt en dat vond ik voornamelijk zo goor eraan :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    I can't without meat o_o Horrible.
    Ik ben vleeseter. Ik lus bijna geen groentes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Een vriendin van mij was vegetariër, maar die had 2 dagen erna al 'per ongeluk' een worstenbroodje gegeten. En ze at wel gewoon vis enzo. En na een tijdje ook vlees en dan zei ze dat dat van dat biologisch vlees was maar dan is het nog vlees. Nu is ze geen vegetarier meer ^^
    Ik heb wel respect voor vegetariers. Ik zou het nooit kunnen. Hoewel ik het serieus een paar keer heb overweegd na filmpjes te zien over koeien die geslacht worden, of ganzan waarbij een stalen buis in de keel wordt gedaan om ze zo helemaal vet te mesten. Ik zal je verdere details besparen. xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik was het, ik was het meer dan 2 jaar, maar ik heb het op moeten geven.
    Ik at bijna niks meer en was heel erg ziek, had een ernstige bloedarmoede, eerst meost ik pillen slikken en toen bloedtransfusie, ik werd gedwongen! vlees te eten in dat ziekenhuis.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Soms denk ik wel 'ik wil vegetarier worden' maar dan denk ik ereen at kip enz wel heel lkkr is. Ik lust wel enkel wit vlees. Biefstuk enz vind ik pas echt goor.' x3


    A. ikmisje.