• Zaterdag was ik in de pauze van toneel een lekker broodje leverworst aan het eten. Tenminste, eerst was het lekker maar toen begon ik na te denken over dat het er helemaal niet als dier uitziet en hoe goor het is dat ze dieren helemaal fijnhakken etc. Toen had ik geen trek meer.
    Aan de ene kant wil ik wel vegetariër worden, maar aan de andere kant; ook weer niet omdat het soms wel lekker is. Maar momenteel vind ik vlees ontzettend goor door de manier waarop dieren er voor worden vermalen terwijl ze net zo goed hadden kunnen leven.

    Een heel lul-verhaal. Nu een paar vragen;
    Wie is er vegetariër?
    Eet je dan van dat nep-vlees of geen vlees?
    Hoe reageerde je familie erop?
    x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Like, ik ben het geweest, is moeilijk vol te houden
    Nu weet ik hoe dom het is om vegetarier te zijn -_-
    Ik bedoel, je draagt alsnog gewoon leer, eet vis, en groentes (like, dat zijn planten en die leven ook? Kunnen alleen niet heel zielig kijken)


    Your make-up is terrible

    Ik ben ook vegetariër!
    Al 2 jaar...
    omdat:
    1. Ik het zielig vind voor die diertjes...
    2. Ik geen vlees lus
    Ik eet nu van die vleesvervangers
    Mijn familie vond het wel goed, mijn moeder is ook vegetariër dusss...
    (doeg)


    Keep on rockin' in the free world!

    Hou op over dat vermalen! straks word ik nog vegetariër! Ö
    Maar ik zou het er met m'n moeder/vader over hebben... vanwege kosten bla bla.. enz. want vegaburgers zijn wel duur... OMG! ik lijk net een moeder, maarja ookal zijn jullie steenrijk zou ik het erover hebben.
    maarja let niet op mij want ik weet helemaal niks te zeggen en probeer iets zinnigs te bedenken..x_x


    Als je maar een ananas hebt..

    ik ben geen vergatarier maar ik vind het wel heel zielig alleen een probleem ik kan gewoon niet zonder al het vlees maar tog vind ik het wle zielig voor de dieren hoor


    /

    Wie is er vegetariër?
    Ik, al een jaar of 6 geloof ik. [mijn vriendje ook trouwens, is wel grappig x'D]
    Eet je dan van dat nep-vlees of geen vlees?
    Ik eet nepvlees, ookal is het niet echt lekker.
    Hoe reageerde je familie erop?
    Niet zo moeilijk geloof ik. Mijn greute broer werd kort daarna ook vegetarier. Mijn ouders zijn het dan weer niet: Best wel vaag. =P


    Mew <3

    Wie is er vegetariër?
    Ik

    Eet je dan van dat nep-vlees of geen vlees?
    Geen vlees, nep vlees is goor...

    Hoe reageerde je familie erop?
    Normaal

    Ik ben vegetarier en ik eet van die nep dingen maar vindt ze niet echt lekker

    ik ben vegetariër (':
    en er bestaat zoiets als vegetarisch vlees ofzo ^^' dat word dan uit natuurlijke-niet-dieren gemaakt ;o
    maar het smaakt een beetje het zelfde $'


    From one side to another you're thrown by your fate.

    Wie is er vegetariër?
    Veganistisch. Dus ik eet niets dat met dieren te maken heeft.
    Eet je dan van dat nep-vlees of geen vlees?
    Gewoon geen vlees. Alleen groenten en fruit.
    Hoe reageerde je familie erop?
    Eerst vonden ze het irritant dat ik niet mee wou eten. Op een dag was mijn vader het beu en heeft hij gezegt: Als je dit niet op eet lig je buiten!
    Ik werd kwaad want het vlees was namelijk kangoeroe vlees. Ik heb hem dan een voorbeeld gegeven: Stel je eens voor, je bent een kleine kangoeroe en je zit rustig in de buidel van je moeder te slapen. Plots haalt ze je eruit en brengt ze je naar je vader. Ze stampt dan een paar keer hard op de grond, en alle kangoeroes van je groepje verstoppen zich. Alleen je moeder kan niet meer ontsnappen. Ze word meegevoerd door de jagers. Een paar dagen later komt er een groepje picknicken. Je huppelt rond samen met de andere kangoeroes, maar opeens ruik je kangoeroe vlees. Je herkent de geur van je moeder.

    Stel je voor, mensen, hoe zou jij je voelen moest dat jou overkomen?

    Toen is mijn vader ook veganistisch geworden.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Like, ik ben het geweest, is moeilijk vol te houden
    Nu weet ik hoe dom het is om vegetarier te zijn -_-
    Ik bedoel, je draagt alsnog gewoon leer, eet vis, en groentes (like, dat zijn planten en die leven ook? Kunnen alleen niet heel zielig kijken)


    Draag dan vals leer, en word veganistisch. ^^ En die planten leven, ja, maar ze voelen geen pijn.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik ben geen vegetariër dus die vragenlijst is snel opgelost :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)Soms denk ik ook; ik kan vlees makkelijk missen, maar bij friet of zo, eet ik altijd een frikadel x) en een pannenkoek met spekkies is ook zo lekker :'D


    Je moest eens weten wat een chemische troep er in die Frikandel zit... 30 % is echt vlees ofzu. Smakelijk !


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ik LUST zelfs geen vlees, buiten misschien 1 uitzondering, maar ik MOET het eten van mijn ouders --' Erg hé, maar, nee, ik ben dus geen vegetariër, alhoewel ik er niks mee zou inzitten. :)


    ik heb nuj eig oowk da probleem, ma me ouders verplichten me om vlees te eetn! nu jah vegetariër zijn lijkt me wel leuk vroeger op school was ik vegetarisch was spr lkkr xD


    live your own life

    Ik wil vegetariër worden ><
    Maar kmag niet van mn ouders, pas op mn 16 ><


    Let's do this poo

    Ik ben geen Vega en zal het nooit worden. Het is wel zielig, maar ik kan dus ECHT NIET zonder vlees..


    I live for the applause, you will die for it.