• Haaai,

    Het gaat over een goeie vriend van mij. Hij is zijn leven beu. Hij heeft ruzie met al zijn vrienden en ik denk dat ik weet hoe dat komt. Hij rookt en hij heeft eerlijk toegegeven dat hij wel eens jointjes rookt, ook drinkt hij als hij zich slecht voelt. Wanneer dat gebeurd floept alles er bij hem uit en dan kan hij mensen serieus kwetsen, dat heeft hij bij mij ook gedaan, ik heb er daarna met hem over gepraat en hij heeft het eerlijk toegegeven. Ik probeer hem er van af te helpen, maar het lukt niet en ik weet niet hoe!
    Kunnen jullie me helpen? ik wil hem niet kwijt!

    xx

    Als hij wiet rookt, moet je hem daar niet vanaf helpen x] Dat is juist goed voor je (Als je het niet te vaak doet) Het maakt je rustiger, een maakt je geest soort van schoon fozo x]


    Your make-up is terrible

    Ohja, zeg tegen hem dat het niu misschien slecht gaat, maar dat het wel gaat veranderen, dat er wel iets komt dat zijn leven het leven waard maakt.


    Your make-up is terrible

    Als hij wiet rookt, moet je hem daar niet vanaf helpen x] Dat is juist goed voor je (Als je het niet te vaak doet) Het maakt je rustiger, een maakt je geest soort van schoon fozo x]


    Hha,
    maar tprobleem is,
    kweet niet wnr ie dat rookt,
    het kan zijn dat ie der echt veel van rookt..
    En nja, kben gewoon bang om hem te verliezen.

    (...)

    Hha,
    maar tprobleem is,
    kweet niet wnr ie dat rookt,
    het kan zijn dat ie der echt veel van rookt..
    En nja, kben gewoon bang om hem te verliezen.



    Jhuaaa..
    ik ken ook zo iemand.
    Degene zegt wel ik rookt het wel af en toe.
    Ja dat kan maar het kan ook zo zijn hij rookt af en toe maar dan in een keer veel.

    euhmnn je kunt met hem praten. dat hij proberen te stoppen. En dat hij vaker dan met jouw om kan gaan zodat hij de goeie kant op gaat. probeer het eens. Bij mij helpte het wel ^^


    Special Love <3

    professionele hulp gaan zoeken?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    lieveerdddd(H)

    arme jij -knuffel-
    kzou eigelijk niet weten watj moet doen.o.

    maar veeel sterkte lieve sgaattt
    <3


    Let's do this poo

    Proberen op hem in te praten dat hij er beter mee kan stoppen?
    En anders zou ik hulp gaan zoeken, en hem dan zekers goed steunen..

    Het enige wat ik kan zeggen... afkickkliniek


    I want my bloody cheese now!^^