• Mijn haar bruin te laten verven ?
    want ik vind bruin me veel mooier staan met blond :$
    ik denk niet dat ze het doet voor als ik betere cijfers haal enz want zo is ze niet :X en ze vind het ordinair fseu als kiddo's jonger dan 14/15 hun haar kleure x_x


    We can only learn to love by loving.

    @Anke
    IK LEN JE ARGUMENTEN stuur se maar xD

    @Lisa
    x_x mijn moeder juist wel ik mag nog niet eens een tweede gaatje in me oren [/hoezo overbeschermd x_x]


    We can only learn to love by loving.

    Verft je moeder haar eigen haren ook? A. Zoja, neem dat als argument dan. B. Zonee, zorg dat ze dat wel doet en doe dan A (A)


    -

    vet koel, ik ben ook ordinair. (nerd)
    maar ik zou het stiekem doen, bij een vriendin ofzo. en eenmaal gedaan is niet om te keren. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als het niet mag Kun je geld gaan sparen en gewoon een afspraak bij de kapper en dan je haren gaan verven. Er is kans dat ze boos is maar hé het is toch de moeite waard ^^.
    Of je helpt haar met huishouden.
    Minder computeren
    beter je best doen op school als je veel onvoldoendes hebt..


    astu


    Special Love <3


    x_x mijn moeder juist wel ik mag nog niet eens een tweede gaatje in me oren [/hoezo overbeschermd x_x]


    iknow what you mean met overbeschermd.

    mijn ouders geven me amper vrijheid, en ik mag amper met vrienden wat doen in het weekend want STEL dat mijn school onder die ENE Keer zou gaan lijden.


    Tip: er bestaat verfspoeling, van uitgroei merk je (bijna) niks! misschien dat dat wel mag? (heb ik ook)


    You have no idea.

    Of ( dit vertelde vriendin vandaag mij ) er bestaat ook kleurspoeling ofso, na 2x wassen is het eruit. Dan kan je het laten zien hoe het staat, miss draait ze dan bij.


    -

    @Disorder
    omg doet se niet en wil se ook niet x_x mijn moeder is een soort gestoorde kak hippie x_x


    We can only learn to love by loving.

    Of ( dit vertelde vriendin vandaag mij ) er bestaat ook kleurspoeling ofso, na 2x wassen is het eruit. Dan kan je het laten zien hoe het staat, miss draait ze dan bij.


    dude das mis. een idee xD als ze het dan moi vinden mag het mis. wel ik ga vnaaf voorstellen anders als ik met haar + hond nr puppycursus moet x_x


    We can only learn to love by loving.


    @Lisa
    x_x mijn moeder juist wel ik mag nog niet eens een tweede gaatje in me oren [/hoezo overbeschermd x_x]

    Dat is best wel klote.
    Maar als je je haar gewoon verft, kan ze hooguit boos worden en wat straf geven.
    Maar dan moet je je wel van tevoren afvragen of het het waard is. ^^
    Ze kan moeilijk je haar dan afknippen, ofzo.
    Same with piercings, hoe wil ze die eruit halen?
    In je slaap?
    Thank god, dat ik een slot op me deur heb. :Y)
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    @Lisa
    MAAR IK HEB GEEN SLOT [/wordt bang]

    btw ik ga gewoon wel lang zeiken en hele geweldige argumenten geven mis. lukt het dan xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dude das mis. een idee xD als ze het dan moi vinden mag het mis. wel ik ga vnaaf voorstellen anders als ik met haar + hond nr puppycursus moet x_x


    jaja ,ik ben soms wel slim (A) want zo ga ik dat namelijk ook doen ( ookal mag ik me haar wel verven ) maar dan weet ik iig zeker of het staat of niet :p blond haar zuigt.


    -

    @Lisa
    MAAR IK HEB GEEN SLOT [/wordt bang]

    btw ik ga gewoon wel lang zeiken en hele geweldige argumenten geven mis. lukt het dan xD

    Gewoon andere manieren verzinnen waardoor ze je kamer 's nachts niet binnen kan.
    In mijn vorige kamer was er een stopcontact naast mijn deur.
    En als je daar een stekker in deed, kreeg je de deur niet meer open. :Y)
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Laat het verschil zien en zeg dat je het echt heel graag wilt!
    Probeer altijd nog een 10 te sluiten of ga zelf naar de kapper of eens met je oma of tante.
    Vraag anders of je een uitwasbare kleurpoeling mag dus iets dat er na 8 weken of 24 wasbeurten weer uit is.
    Maar Nicol ze wil je gewoon beschermen omdat het slecht is voor je haar <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1. het is jouw haar. 2 ze kan er niets meer aan doen als je het eenmaal hebt gedaan.


    All was well.

    Laat het verschil zien en zeg dat je het echt heel graag wilt!
    Probeer altijd nog een 10 te sluiten of ga zelf naar de kapper of eens met je oma of tante.
    Vraag anders of je een uitwasbare kleurpoeling mag dus iets dat er na 8 weken of 24 wasbeurten weer uit is.
    Maar Nicol ze wil je gewoon beschermen omdat het slecht is voor je haar <3

    Ik vind het niet leuk als je wijze woorden spreekt over dat ze me wil beschermen xD


    We can only learn to love by loving.