• Mijn haar bruin te laten verven ?
    want ik vind bruin me veel mooier staan met blond :$
    ik denk niet dat ze het doet voor als ik betere cijfers haal enz want zo is ze niet :X en ze vind het ordinair fseu als kiddo's jonger dan 14/15 hun haar kleure x_x


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Ik vind het niet leuk als je wijze woorden spreekt over dat ze me wil beschermen xD

    Sorry xd'
    Dude ik moet nog eens weten hoe wit haar me staat [heel licht blond dus] alleen met mijn photoshop kan dat niet dus ik wil eerst weten hoe het staat voor ik het ga ontkleuren. ö Maar ja als ik jou was zou ik die kleurspoeiling proberen dat had ik eerst ook en toevallig ook bruin xd'
    En ze zal je vast geen kutkind vinden en het je verbieden om je te kwellen ze is gewoon te beschermend <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik mocht mijn haar al verven in groep 7 ofzeuw. En nu is het zo dat mijn zus en ik gwoon haarverf moeten kopen en zij doet het er wel in. M'n zus heeft al groen en paars en roze gehad. en ik heb nu zwart, en al best wel vaak koperrood en een keertje paars gehad.

    (...)
    Sorry xd'
    Dude ik moet nog eens weten hoe wit haar me staat [heel licht blond dus] alleen met mijn photoshop kan dat niet dus ik wil eerst weten hoe het staat voor ik het ga ontkleuren. ö Maar ja als ik jou was zou ik die kleurspoeiling proberen dat had ik eerst ook en toevallig ook bruin xd'
    En ze zal je vast geen kutkind vinden en het je verbieden om je te kwellen ze is gewoon te beschermend <3

    Ik ga daar wel over jengelen xP mis mag dat wel en anders laatk het doen met mijn vader daar magk bijna alles van o_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Ik ga daar wel over jengelen xP mis mag dat wel en anders laatk het doen met mijn vader daar magk bijna alles van o_o

    Doe dat !<3

    ik word panisch mij photoshop kan geen haar bewerken ö


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neem een spoeling! En zeg daarbij ''Het is beter dan verf'' ofzo ö. Hielp bij mij ook, entoen mochtk zwart haar ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Heel lang zagen, dat ze het op de duur beu is?
    En dat het dan mag natuurlijk. ;D

    Niet.
    Ik ben 17 en mag het nog steeds niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Doe dat !<3

    ik word panisch mij photoshop kan geen haar bewerken ö


    Mijne [/meestla] wel ligt aan de kleur.


    We can only learn to love by loving.