• Ik zag dat de database vooral belast werd door het gedeelte waar gekeken wordt welke quiz de volgende en vorige is in een serie.

    Dit heb ik opnieuw geprogrammeerd en zou ervoor moeten zorgen dat de database een stuk ontzien wordt zodat de site minder vaak overbelast is. Ik hoop dat het verschil groot zal zijn!

    Nadeel is nu wel dat niet meteen duidelijk is wanneer de quiz de eerste of laatste uit een serie is. De link naar volgende en vorige zie je namelijk altijd. Dat moeten we maar op de koop toenemen ben ik bang.

    Nu maar eens zien hoe database het gaat doen. Ik heb er veel vertrouwen in :Y)


    Dit is mijn signature...

    Mooi werk Rutger, ik snap dat nadeel alleen niet echt :S

    Inderdaad mooi werk, en snap ik het nadeel ook niet echt :S


    I do not hook up.

    Dat nadeel vind ik best wel een groot nadeel:S

    En ik snap nou net het voordeel niet xD


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    xD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Heheeh, ik zal het meer uitleggen dan :P

    Voordeel: De site is sneller en loopt minder vaak 'vast' (Y)

    Nadeel: Op de pagina waar de quizlet opstaat zie je een link naar de vorige en volgende quizlet uit de serie. Die link staat er nog steeds, maar het verschil is dat die link er altijd staat. Ook dus als er geen vorige of volgende quiz in die serie is. Als je dan op de link klikt krijg je keurig een melding dat die quiz als de eerste/laatste uit de serie is.

    Lijkt mij wel te overzien die ramp :)


    Dit is mijn signature...

    hé jammer, weer een klik extra:X

    Maar dat ie nu niet meer vast loop makt het wel goed:P


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik heb het inmiddels aangepast dat het hierboven beschreven nadeel ook niet meer optreed :)

    Vanavond moet ik er nog even een script overheen gooien en dan zou alles weer vlekkeloos moeten lopen (Y)


    Dit is mijn signature...

    jééj :D
    echt goed!

    x


    Erase and Replace

    Mijn god zeg. Rutger ik blijf me maar verbazen dat jij allemaal maar weet hoe je dat moet instellen enzo. xD Dat zou mij nooit lukken xD Good Job(Y)


    Why don't you break my heart

    Mijn god zeg. Rutger ik blijf me maar verbazen dat jij allemaal maar weet hoe je dat moet instellen enzo. xD Dat zou mij nooit lukken xD Good Job(Y)


    dat vindt ik nou ook


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    SUPERR<3


    ok

    Ik loop nog maar half zoveel vast als vroeger ;D


    She was the alice in his wonderland'

    Hmm.. hij is vandaag weer 2x vast gelopen x]
    En ik heb het gemerkt, ik 10x drukken, helemaal gek worden... Kom ik er nu achter dat het hoor -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Go Rutger!(hoera)

    Super van je !


    Love is in the air'<3

    Mijn god zeg. Rutger ik blijf me maar verbazen dat jij allemaal maar weet hoe je dat moet instellen enzo. xD Dat zou mij nooit lukken xD Good Job(Y)


    dat vindt ik nou ook

    bij mij gaat dat soort dinge altijd fout..-_-'wat wel moet gebeuren gebeurt niet xD


    don't Worry...Be gay.