• oke er is zo'n nieuwe op Q (TESSIE PESSIE Ö like ieuw.)die denkt slim te zijn met haar bijde hante opmerkingen en dat geslijm!
    vooral dat TessiePessie wat ze steeds zegt irriteerd MIJ en ANDEREN mateloos!
    al die 9/10-jarige, die hun profiel vól met smileys hebben staan, en als ze één keer iets tegen je zeggen, en je antwoord, dan komen ze élke keer dat je online bent, iets onboeiend tegen je zeggen ><'

    Mini-stalkers --'
    Ze is een kinderachtige meeloper. het soort persoon die IK in iedergeval niet op Q wil zien rond lopen O.O
    en ik voel me nog aardig ook het liefst scheld ik haar de huid vol.
    Ik haat meelopertjes en vooral van die 12 jarige
    kindjes die denken dat ze al groot zijn terwijl mijn nichtje van 7 zelfs al meer een eigen mening heeft --'
    so wie is het met me eens :]

    ere leden :
    sacredxSoul aka ik(shemyda)[beheerder]
    Eclipse aka Naomy[edit MEGA ere lid verklaard]
    teddymurder aka nikki
    kimmyencore aka lijkt me duidelijk kimmy xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    echt serieus eigenlijk moet er gewoon een verbod komen voor kinderen onder de 13 ofzo x)
    maar dat zou ook weer té zijn want k ken wel [denkt hard] kinderen onder de 13 die heel aardig zijn zonder stalk gedrag x3


    Ja dat wel, maar er zitten hier al 9-jarigen enzo op ><'
    Toen ik 9 jaar was, speelde ik nog met de Barbies (nerd), toen wist ik niet eens wat een computer was x'D

    (...)

    Had gekund, maar dit is leuker xD


    en er waren geen mods online toen ik deze topic opende en is indd leuker x3


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Dus wie is er lid?
    1. SacredxSoul [beheerster]
    2. Eclipse [erelid.]
    3.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Had gekund, maar dit is leuker xD

    Hier zit wel een forum ban aanvast. [/spreekt uit ervaring]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Hier zit wel een forum ban aanvast. [/spreekt uit ervaring]


    Oh :O


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    daar heb ik dus ook last van maar dan in huis... ¬¬
    ik heb een klein zusje van 11 die presies zo is dus ik ben het helemaal met je eens !!!


    Haha x'D
    Die zussen toch :p

    (...)

    Ja dat wel, maar er zitten hier al 9-jarigen enzo op ><'
    Toen ik 9 jaar was, speelde ik nog met de Barbies (nerd), toen wist ik niet eens wat een computer was x'D


    zo ja echt hea xD
    like wtf en dan denken ze ook nog een grote mond te kunnen hebben like omg --'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)
    Hier zit wel een forum ban aanvast. [/spreekt uit ervaring]


    like i care hallo is mening als ik die niet mag uiten das dan pech voor hun :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Dat weet je toch lieverd.
    IK! En ik zal haar grootste nachtmerrie worden!
    Die meeloperigheid, zogenaamde bijdehandheid en alles beter denken te weten ARGH!
    Ze staat me niet aan dat hele kind niet. GvD wat heb ik een hekel aan dat kind, ik houd het nog netjes.

    Ik EIS! Erelid te zijn


    U go Girl !!


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    zo ja echt hea xD
    like wtf en dan denken ze ook nog een grote mond te kunnen hebben like omg --'


    Tjaa ><', niks aan te doen (duivel)

    (...)

    Tjaa ><', niks aan te doen (duivel)


    dat denk jij xD
    i tell you a little secret...
    i love children blood (6)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    U go Girl !!


    jij ook op de ere lijst xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    dat denk jij xD
    i tell you a little secret...
    i love children blood (6)


    (duivel)

    Ik moet ook op ere lijst x]


    Your make-up is terrible

    (...)

    dat denk jij xD
    i tell you a little secret...
    i love children blood (6)


    I'll tell you a bigger secret.. I adore children who think their clever and know everything better, their blood is so sweet.


    We'll still love each other, forever and always. <3