• oke er is zo'n nieuwe op Q (TESSIE PESSIE Ö like ieuw.)die denkt slim te zijn met haar bijde hante opmerkingen en dat geslijm!
    vooral dat TessiePessie wat ze steeds zegt irriteerd MIJ en ANDEREN mateloos!
    al die 9/10-jarige, die hun profiel vól met smileys hebben staan, en als ze één keer iets tegen je zeggen, en je antwoord, dan komen ze élke keer dat je online bent, iets onboeiend tegen je zeggen ><'

    Mini-stalkers --'
    Ze is een kinderachtige meeloper. het soort persoon die IK in iedergeval niet op Q wil zien rond lopen O.O
    en ik voel me nog aardig ook het liefst scheld ik haar de huid vol.
    Ik haat meelopertjes en vooral van die 12 jarige
    kindjes die denken dat ze al groot zijn terwijl mijn nichtje van 7 zelfs al meer een eigen mening heeft --'
    so wie is het met me eens :]

    ere leden :
    sacredxSoul aka ik(shemyda)[beheerder]
    Eclipse aka Naomy[edit MEGA ere lid verklaard]
    teddymurder aka nikki
    kimmyencore aka lijkt me duidelijk kimmy xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)
    Hier zit wel een forum ban aanvast. [/spreekt uit ervaring]


    Had ik al van te voren bedacht :O
    Maar nee idd, sommige mensen kunnen te irritant zijn [/noemtgeennamen] Ja, en negeren helpt niet altijd. Soms is het zo van Hallo, mag ik je vriend zijn. En dan de volgende de keer, ja wij zijn hele goede vrienden hea!. En dna heb ik echt zo van WTF :^O


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    (...)

    I'll tell you a bigger secret.. I adore children who think their clever and know everything better, their blood is so sweet.


    huney you make me hungrey!
    but moet ze zelf niet op haar lieve topic reageren (A)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    Had ik al van te voren bedacht :O
    Maar nee idd, sommige mensen kunnen te irritant zijn [/noemtgeennamen] Ja, en negeren helpt niet altijd. Soms is het zo van Hallo, mag ik je vriend zijn. En dan de volgende de keer, ja wij zijn hele goede vrienden hea!. En dna heb ik echt zo van WTF :^O


    omg mini stalkers :O


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Sorry, maar dit vind ik heel laag?
    Leuk dat je een eigen mening hebt, hoor. Maar dit is een directe persoonlijke aanval. Jij was vroeger ook zo, hoor. Als je er niet tegen kunt, zeg haar dat dan vriendelijk. Mijn respect voor jou is serieus gedaald, nu.

    (...)

    jij ook op de ere lijst xD


    Wiii :')


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    huney you make me hungrey!
    but moet ze zelf niet op haar lieve topic reageren (A)


    Ik heb haar net gepb't maarre, i'm hungry too and, ZE IS ZOOOO LAF XD

    Ik ehb er nog een: ze is een asskisser!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat stellen jullie je aan seg --', iedereen mag heeft toch het recht om op quizlet te mogen ?
    Kvind het maar zielig om zo'n topic te openen, komaan kleine bengels pesten is zo laag..


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Sorry, maar dit vind ik heel laag?
    Leuk dat je een eigen mening hebt, hoor. Maar dit is een directe persoonlijke aanval. Jij was vroeger ook zo, hoor. Als je er niet tegen kunt, zeg haar dat dan vriendelijk. Mijn respect voor jou is serieus gedaald, nu.


    like ik heb hte haar al verteld,niet te snel conclusies trekken hea
    daar kunnen soms nogal problemen van komen
    enn ehh like ken jij mij?


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik heb een grafhekel aan dit topic.

    Laat mensen toch hoe ze willen zijn. Verdomme. Dit is precies hetzelfde als TH-haters die TH-fans uitschelden.


    rules don't stop me

    (...)

    like ik heb hte haar al verteld,niet te snel conclusies trekken hea
    daar kunnen soms nogal problemen van komen
    enn ehh like ken jij mij?

    Nee, maar ik heb wel respect voor élke user. Maar dat respect voor jou is nu verdwenen? Jij bent ook kind geweest. Laat haar en PB er een mod over. Snel een graftopic openen kun je wel, hé. Maar als het erop aankomt, kruip je weer.

    Wat stellen jullie je aan seg --', iedereen mag heeft toch het recht om op quizlet te mogen ?
    Kvind het maar zielig om zo'n topic te openen, komaan kleine bengels pesten is zo laag..


    ehh like tot dat ze zich aan je vast klampen en slijmen like dan piep je cht wel anders


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)
    Nee, maar ik heb wel respect voor élke user. Maar dat respect voor jou is nu verdwenen? Jij bent ook kind geweest. Laat haar en PB er een mod over. Snel een graftopic openen kun je wel, hé. Maar als het erop aankomt, kruip je weer.


    wie zegt dat? jallo mischien heb ik wel al een mod ge pb't?
    en ik heb het haar al verteld ik hoef geen respect van jouw hoor ik hou namelijk niet van NEP
    en ja graftopics openen is my favourite thing to do tank you (A)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    OMG Ik hou van deze ruzie/discussie xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    flikker lekker op joh
    ga lekker een eigen topic over jezelf maken
    daar zullen toch alleen maar negatieve dingen op verschijnen...

    (6)

    oke er is zo'n nieuwe op Q (TESSIE PESSIE Ö like ieuw.)die denkt slim te zijn met haar bijde hante opmerkingen en dat geslijm!
    vooral dat TessiePessie wat ze steeds zegt irriteerd MIJ en ANDEREN mateloos!
    al die 9/10-jarige, die hun profiel vól met smileys hebben staan, en als ze één keer iets tegen je zeggen, en je antwoord, dan komen ze élke keer dat je online bent, iets onboeiend tegen je zeggen ><'

    Mini-stalkers --'
    Ze is een kinderachtige meeloper. het soort persoon die IK in iedergeval niet op Q wil zien rond lopen O.O
    en ik voel me nog aardig ook het liefst scheld ik haar de huid vol.
    Ik haat meelopertjes en vooral van die 12 jarige
    kindjes die denken dat ze al groot zijn terwijl mijn nichtje van 7 zelfs al meer een eigen mening heeft --'
    so wie is het met me eens :]

    ere leden :
    sacredxSoul aka ik(shemyda)[beheerder]
    Eclipse aka Naomy[edit MEGA ere lid verklaard]
    teddymurder aka nikki
    kimmyencore aka lijkt me duidelijk kimmy xD

    Ik dacht, even dit tekstje van je quoten, SacredxSoul. Want waarschijnlijk ben je straks zo lag en verwijder je jouw post ook nog een keertje. Bij deze, gotcha. En nu trek ik me weg uit dit topic.