• waarschijnlijk het ergste dat je als leerling kan overkomen, een les van 70 minutern altijd!
    we hebben normaal 5 uur op een dag dus, en dan ben je van 8.30 tot 15.10 bezig.
    ik vertel je even alle plus en minpunties, en dan graag jullie mening :@
    pluspunten
    - ze beloofde meer tijd in de les voor huiswerk (20 minuten uitleg, en dan zelfstandig huiswerk maken waarvan 10 in stilte) Maar dat is onzin, de meeste docenten klooien maar gewoon wat of proberen 70 minuten lang uitleg geven of te praten.
    - meer tijd om goed in de sfeer van de les te komen(kortom bij handarbijd heb je geen blokuur van 50 minuten maar in 2 blokken krijg je 2 handarbijdlessen van 70 minuten dus 140 uur per week, en de andere 2 blokken bijvoorbeeld maar 70 minuten per week.)
    - als er een uur uitvalt gaan er wel 70 minuten niet door! (kortom, als het laatste uur uitvalt ben je VEEEl vroeger uit, maar in een tussenuur verveel je je langer.. dus ook een minpunt)
    - De minpunten
    - als er een uur uitvalt, raakt de klas veder verwijderd van de 1040 uren norm (of hoeveel het er ook mogen zijnn..) en krijg je meer ophok uren
    - 70 minuten alleen maar Frans, frans.. of een ander vak natuurlijk (A)
    - De Docenten weten gewoon niet wat ze moeten doen!!!!!!

    Tja, ik ben, net als de rest van onze school erg ontevreden oven het 70 minuten roosten. vertel maar wat jullie vinden :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    RAMP, ik zou het voor geen geld willen.


    -

    Ben ik even blij dat ik een 50 minuten rooster heb :'D.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    :O
    joh ik ben blij met 50 minuten :p
    hé bij mij begint school om 8 u 15 en eindigt om 15 u 10 xD
    was effe terzijde xD

    buh ze zouden het moeten afschaffen..


    Lalala Music... Lalala x')

    wij hebben maar 45 min les

    maar suc6 zou ik zeggen

    x

    wij hebben 50 minuten =D
    en soms als we lucky zijn 40 minuten :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    RAMP, ik zou het voor geen geld willen.


    me 2!!

    wij hebben 50 minuten =D
    en soms als we lucky zijn 40 minuten :P


    Wij hebben bij rapport vergaderingen altijd 50 minuten rooster, echt chill ;)
    soms ook 40 minuten rooster mer 4/5/6 uur les op een dag :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    Wij hebben bij rapport vergaderingen altijd 50 minuten rooster, echt chill ;)
    soms ook 40 minuten rooster mer 4/5/6 uur les op een dag :P


    bij 40 minuten rooster zijn we standaard om 2 uur uit :P
    50 minuten rooster is wel kut --
    onze laatste les uur us tot 10 voor 4 like ome ><


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    me 2!!


    in de eerste was het nog 50 minuten rooster, maar ze wouden zonodig een stunt doen ofzo, en besloten ons toen zo te gaan martelen xD (k zit in de 3de)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Zo erg is het toch niet? Ik zou het graag willen hoor :o

    (...)

    bij 40 minuten rooster zijn we standaard om 2 uur uit :P
    50 minuten rooster is wel kut --
    onze laatste les uur us tot 10 voor 4 like ome ><


    meid, dat is niks, wij hebben dinsdag, tenwij er iets uitvalt tot tien voor half 5 !


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Zo erg is het toch niet? Ik zou het graag willen hoor :o


    ruilen? (A)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    meid, dat is niks, wij hebben dinsdag, tenwij er iets uitvalt tot tien voor half 5 !


    Ö poor you ><


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik heb ook een 70 minuten rooster.
    Maar ik vind het eigelijk wel fijn. Als ik het 1ste uur vrij heb hoef ik pas om kwart voor 10 op school te zijn. En je krijgt vaak de kans om je huiswerk al in de les te maken(cat)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 9:59 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Eigenlijk vind ik mijn 50 minutenrooster slecht. Ik zou veel liever langere lessen hebben, dan ben je er ook meteen vanaf. Want eens je bezig bent, is alles niet meer zo saai en werk je toch door.