• Jea like, is het zo vreemd als je geen ipod hebt? Als je dan gewoon met je mp3 speler aankomt, kijken ze je meteen aan alsof je van mars komt..>< Ik ben gewoon een ipod niet waard, als dat ding een keer niet werkt zoals ik wil is het toch stuk..

    Maar oke, is het waar, heeft iedereen een Ipod. en ben ik dus totaal uit.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    neuh,ik heb ook een mp3-speler . =3
    maar niet dat ik modebewust ben ofzeu'.xd

    In mijn school bijna niemand. Ik heb er net eentje gekocht omdat ik daar al mijn liedjes en films op kwijt kan. Ik heb een iPod nodig voor de ruimte die hij heeft. ^^
    Maar niet iedereen heeft er een hoor. O.O

    Ik heb ook geen Ipod.
    En ik vind je dus ook niet uit!
    Die dingen zijn duur, en opdenduur komen er toch weer "Hippere" Mp3's of wat dan ook.


    everything, in time

    Ja, je bnt heeel erg uit^^

    Nee, just kidding. Je bnt totaal niet uit, ieder zijn eigen ding! Als jij het irritante ondingen vind, is togh jou mening!


    Tears are crashing out of my eyes

    e bent zoo uit man niet normaal [/sarcasm]


    We can only learn to love by loving.

    Dan kom ik van een planeet die wij hiero niet eens kennen want ik gebruik mijn mp3 nooit xD Ik heb er wel 1, ergens.. :P

    e bent zoo uit man niet normaal [/sarcasm]

    Ik wist het,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dan ben ik ook uit heur^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    weetje wat het is

    Wij zijn gewoon verstandig om niet zown Pokke duur ding te kopen om er vervolgs er mee te koop te lopen
    Ik heb lekker genoeg aan mijn Platte Mp3 ding geval xD

    8D


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb een LG renoir, met mp3 speler erop. mijn mp3-speler is (na 2 jaar gebruiken) stuk.


    a figment of your imagination

    Ik heb een Ipod maar had eerst een mp4 wat trouwens veel mensen op school hebben bij mij


    The soul needs autumn.

    ach, ik heb er ook één. heel veel mensen bij ons wel eigenlijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb ook geen iPod. Ik wou er een voor mijn verjaardag vragen maar toen dacht ik ook, ik heb een mp3...Dus, waarom is een iPod dan nodig?

    Ik heb ook een Mp3.
    bij mij gaan ze toch snel stuk ^^

    Ik heb gewoon een mp3 =D Ik hoef er toch alleen maar muziek mee te luisteren.
    & als ik een IPod zou kopen, dan zou die het denk ik niet lang overleven, zo lomp ben ik... & dat kost me te veel geld...


    I may not always be perfect, but I'll always try.