• Jea like, is het zo vreemd als je geen ipod hebt? Als je dan gewoon met je mp3 speler aankomt, kijken ze je meteen aan alsof je van mars komt..>< Ik ben gewoon een ipod niet waard, als dat ding een keer niet werkt zoals ik wil is het toch stuk..

    Maar oke, is het waar, heeft iedereen een Ipod. en ben ik dus totaal uit.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb een iPod 3 jaar lang gehad en ik werd er enorm gek van ik kon er echt niet mee overweg...
    die muziek eropzetten was echt een drama bij mij en hij liep elke week wel 3 keer vast...
    en toen was ik het zat en nu heb ik lekker weer een oude vertrouwde mp3-speler and i love it! <3


    dream, dare, fly!

    Ik heb een i Pod
    maar eigelijk maakt het toch niet uit of dat je een mp3 of I pod hebt.
    Al had je er geen da maakt mij niet uit.
    (ni slecht bedoeld hoor)=)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb een ipod maar noem het gewoon een mp3. Ligt me fijner in de mond.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb lekker ook geen Ipod, heb een Creative mp3, zolang je er veel muziek op kunt zetten vind ik alles goed :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb een iPod, maar ik vind het niet abnormaal als iemand zonder iPod leeft, of als iemand een MP3 heeft. Alsof dat zoveel uitmaakt.

    Ipod, maar ook maar een slechte met super weing gb op ><


    *He's the one.

    Helemaal niet.. Ik heb wel een Ipod ^^ma da is het nu niet tis gwn om da wij een mac hebbe dus ist gemakkelijker zo ofzo.. weet ik veel..
    ma iedereen kijkt mij aan omda de mijne groot is xD. da is zo Ipod Classic ofzo.. Ma ik heb die al ongeveer een jaar, dus die nieuwe nano's en andere Ipods waren der nog nie.. dusja ik loop rond met een gigantisch ding xD.. mja ik denk dat je moet blij zijn met wat je hebt.
    Ik had de gsm van mijn broer overgeërfd, zonder fotoapparaat enzo (heb ik eigenlijk niet nodig want ik heb zelf een coole Echte fotoapparaat.) maja nu heb ik zo een nieuwe omda die oude een beetje kapot gaat ^^.. Ma als ik nogaltijd mijn oude had is het nie echt een probleem ofzo..
    het is maar een gsm.. of bij jou een mp3-speler xD
    waaw lange reactie xD wie gaat dit ooit lezen??


    Lalala Music... Lalala x')