• O, mijn god.
    De zenuwen beginnen onderhand langzaam tot me door te komen, nadat ik alleen gister heel even zenuwachtig was.
    Want, vanavond is het zo ver. Ik mag optreden op de muziekavond van school en er komen bijna 400 mensen ><
    En ik ga zingen :'D Heaven van Do.
    O, god. Ik heb er zin in maar ben vet zenuwachtigxD

    EDIT: ik ben al geweest, en het was te gek =D ook al wist ik zowat 2 minuten van te voren eventjes mijn tekst niet meer x3 BUT IT WAS AWESOME =D gawd, ik ben trots op mezelf dat ik het durfdexD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    leuk (: ah, niets van aantrekken! Als je op een podium staat en er veel spots op jou schijnen, zie je de meeste mensen toch niet zitten/staan :P good luck & have fun!

    zou ik ook zijn x_x

    succes dermee ! <3 pb maar hoe het ging ofsoo als je wilt xp


    All was well.

    tof ^^
    daz een mooi liedje (:
    & gaat iemand het filmen ofzo,want ik ben nu wel benieuw :D

    xx


    everybody needs a song.

    Succes.
    Ik zou zoiets noooooit durven. :'D

    Véél succes. Da's keileuk! ^^


    Walkin' in line.

    Wauw de ene uit duizende xD


    Sharon<3Moos

    Succes.. n_n i love dat liedje


    We can only learn to love by loving.

    Succes, het lukt je vast wel. ;D

    cool, and remember take a deeeeeeep breath.. and go for it! ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    woow, succes meid! komt vast wel goed. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Veel succes


    Your Butt is Mine!

    Veel succes ^^

    Danke voor al het succes =D
    Ik zit nu onder een dikke laag make-up en het stinkt en het zit op m'n lippen en dat is goor.
    En er is een leraar die gaat filmen en er worden foto's genomen en je kan foto's en dvd bestellen over twee dagen :'D
    ik voel me net een barbiepop ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je bent vast niet de enige die zenuwen heeft. Het komt allemaal goed. Reken maar als je dat podium afkomt, dat je juist helemaal hyper bent en nóg meer wil zingen. Veel succes in ieder geval. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Danke voor al het succes =D
    Ik zit nu onder een dikke laag make-up en het stinkt en het zit op m'n lippen en dat is goor.
    En er is een leraar die gaat filmen en er worden foto's genomen en je kan foto's en dvd bestellen over twee dagen :'D
    ik voel me net een barbiepop ><


    whaha welcome to the club. altijd als ik optreed zit ik helemaal onder de make-up en ben ik zelfs oranje van de foundation x_x das pas erg xD maar is voor het spotlight licht he xD

    en ik wil je zien zingen O_o xD dus als het gefilmd word moet je filmpje op youtube sette van mij PUH


    We can only learn to love by loving.