• dat heb ik vandaag gehad. en ik ben nummer 24, maar eerst nummer 1 en ze roepen me af als numer 10 (/ik snap er ook niets van). dus ik was de tiende die men rapport mocht gaan halen. zoals verwacht was het niet zo goed: 63 % en dit is hoe het verliep: nummer 10, Lize. - ik blijf relexed op mn stoel zitten- je mag naar voren komen hoor. - ik ga - Lize, je bent een fenomenale luie madam ! 63 % !

    zo wat zijn we vriendelijk vandaag.

    vrijdag hebben we dag van de diversiteit en moest heel het derde jaar met de fiets naar school komen. alle leerkrachten komen ook met de fiets. behalve hij. Sorry, zei er iemand lui?


    All was well.

    Ik krijg die van mij binnenkort ook. Ik sta 1x een 5 en 3 6en ofzo. De rest allemaal hoger dus ik ben wel tevreden. =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    wat betekenen die procenten?
    ik krijg gewoon gemiddelde van mijn cijfers over de afgelopen periode als rapport. En het gemiddelde van mijn hele rapport was een 7.1^^ &geen onvoldoende meer (:


    it's cool to know nothing.

    lijst van patricia (avgerond)
    7
    5
    4
    3
    6
    5
    5
    3
    7
    ZO ONGEVEER :S


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb het nog niet gehad ö

    Ik krijg het pas voor de paasvakantie. Want ik ga eerst 5 weken op stage. -_-"

    Jup, alleen ik snap jullie rapport niet :']
    Ik heb 2 tekorten, that means; 2 onvoldoenes :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    ach zo erg als mijn rapport die ik vorige week kreeg is die vast niet! (A)


    0

    0

    0

    0

    0

    0

    0

    1,8

    0

    0

    3,5

    6,7



    dat is mijn rapport :X


    dream, dare, fly!

    5 minpunten. 1x een 3, en 2x een 5. Valt nog mee. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons is onder de 6 al onvoldoende >_< ik sta 0.4 minpunten dus ik heb een 5.9 (0.1 mp) en een 5.7 (3 mp) Zo werkt het bij ons :P


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb 5 onvoldoendes? [a]


    I can't see the future with tears in my eyes

    Kijk ik had ook ongeveer zoiets voor.. dinsdag geloof ik. Ik was op mijn werk. (Deeltijds) En ik heb een begeleidster daar. En toen zijn even weg was zag ik de poetsvrouw, waar ik goed mee overeen kom, in een kamer staan, en ik ging er naartoe en begon ermee te praten. Ik had toch even niets te doen. Toen mijn begeleidster terug kwam zei ze: 'Ge moet ni lamere, ge moet travajere.' Ze zei het dan wel met een lach maar dat wil niets zeggen. En kijk dat vindt ik dus zó onfair. Met elke collega dat ze tegenkomt slaat ze een praatje, terwijl zij meer werkt heeft dan mij. Sorry hoor, maar als zij praten mag met de mensen die er werken, ik ook! Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen, want dan loopt het niet goed af. En daarom haat ik haar!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ach zo erg als mijn rapport die ik vorige week kreeg is die vast niet! (A)
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    1,8
    0
    0
    3,5
    6,7
    dat is mijn rapport :X

    Damn, zelfs mijn punten zijn beter en ik doe er meestal geen fcuk voor. O.O

    Ja, 87 % maar een buis voor f*cking Frans --'


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    wat betekenen die procenten?
    ik krijg gewoon gemiddelde van mijn cijfers over de afgelopen periode als rapport. En het gemiddelde van mijn hele rapport was een 7.1^^ &geen onvoldoende meer (:


    dan heb je 71 % - en een beetje -


    All was well.

    ik heb :

    9
    5
    6,5
    5,5
    5
    10
    3,5
    7,5
    in totaal : 63 %
    ziezo x_x


    All was well.