• dat heb ik vandaag gehad. en ik ben nummer 24, maar eerst nummer 1 en ze roepen me af als numer 10 (/ik snap er ook niets van). dus ik was de tiende die men rapport mocht gaan halen. zoals verwacht was het niet zo goed: 63 % en dit is hoe het verliep: nummer 10, Lize. - ik blijf relexed op mn stoel zitten- je mag naar voren komen hoor. - ik ga - Lize, je bent een fenomenale luie madam ! 63 % !

    zo wat zijn we vriendelijk vandaag.

    vrijdag hebben we dag van de diversiteit en moest heel het derde jaar met de fiets naar school komen. alle leerkrachten komen ook met de fiets. behalve hij. Sorry, zei er iemand lui?


    All was well.

    Ik krijg hem pas over een maand ofzo.


    I am an idiot, I move.

    Volgende week woensdag is mijn rapportdag... x'd

    ach zo erg als mijn rapport die ik vorige week kreeg is die vast niet! (A)


    0

    0

    0

    0

    0

    0

    0

    1,8

    0

    0

    3,5

    6,7



    dat is mijn rapport :X


    hoe krijg je dat voor elkaar????:S


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik krijg de mijne ook pas over een tijdje^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    hoe krijg je dat voor elkaar????:S


    nouw heel makkelijk...
    geen huiswerk maken voor zover we het hebben, niet veel doen in de les, spijbelen, of helemaal niet komen, gewoon niks inleveren...

    kijk als je de opleiding nouw gewoon geen ene reet aan vind en je weet dat je na de zomervakantie weg bent van die schoowl en een nieuwe opleiding gaat doen (A)


    dream, dare, fly!

    ach zo erg als mijn rapport die ik vorige week kreeg is die vast niet! (A)


    0

    0

    0

    0

    0

    0

    0

    1,8

    0

    0

    3,5

    6,7



    dat is mijn rapport :X

    een 0 ?
    geloof je het zelf. -gayhandje-


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    nouw heel makkelijk...
    geen huiswerk maken voor zover we het hebben, niet veel doen in de les, spijbelen, of helemaal niet komen, gewoon niks inleveren...

    kijk als je de opleiding nouw gewoon geen ene reet aan vind en je weet dat je na de zomervakantie weg bent van die schoowl en een nieuwe opleiding gaat doen (A)


    ik vandaag het laatste uur gespijbeld, die pedo van GS mag ik echt niet :S en de roosterwijzigingen waren ook onduidenlijk dus niemand ging naar die les XD


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    een 0 ?
    geloof je het zelf. -gayhandje-


    een 0 krijg je bij ons op het MBO als je niks hebt ingeleverd en/of af hebt laten tekenen dus wel een 0 :Y)


    dream, dare, fly!

    (...)

    ik vandaag het laatste uur gespijbeld, die pedo van GS mag ik echt niet :S en de roosterwijzigingen waren ook onduidenlijk dus niemand ging naar die les XD


    gehehe xD tjah dat kunnen ze dan verwachten hea :P

    ik spijbel zowat elke week wel een paar uur (A)


    dream, dare, fly!

    ikke en was egt slegt!


    love is dead and dead is love

    Ik krijg hem ergens in maart x'D [/heeft trimesters]
    En ik sta nu 20.6. En het minimale is 14.5 en om naar het volgende niveau te gaan moet je 19.0 hebben x'D [/nerd]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Na de vakantie && ik weet al zeker dat ik 1 onvoldoende erop heb(A) biologie met 5,2..en ik heb gevoel dat ik er zoizo nog 1 heb xD.

    (...)

    een 0 krijg je bij ons op het MBO als je niks hebt ingeleverd en/of af hebt laten tekenen dus wel een 0 :Y)

    sirieus een 0 ?:O
    dat is best hard xd


    don't Worry...Be gay.

    Ik krijg hem pas in maart ;]

    laagste punt voor frans een 4.8
    maar verder allemaal 6 & 7(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.