• Heey!
    zo als iedereen wel weet, worden er vrijdag(13-'02-'09) Rozen gestuurd. Nu vroeg ik me af;
    Hebben jullie rozen verzonden? En denken jullie dat je er kijgt?
    Ik heb er zelf geen gestuurd en ik denk ook niet dat ik er krijg.;)
    en jullie?


    [edit] omdat er mensen zijn, die niet snappen wat ik hier mee bedoel; Op school kon je voor €1,50(bij mij op school dan toch.) een roos sturen, naar je vriendje, Iemand die je wel ziet zitten of gewoon vrienden ofzo. Met die roos laat je dan zien, dat je die persoon graag ziet.;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    geen een verzonden + ik hoop dat ik er geen krijg :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik heb er een naar me vriendje verstuurd xD
    maar volgens mij is hij niet zow slim geweest om te bedenken dat dat bij ons op school gebeurd -.-

    >.<

    maar daar kom ik nog wel achter (A)


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Idem als jou. (:

    stuur niks.. krijg niks.. wil niks :P

    Precies, alhoewel van dat willen..
    Maar dan loop je ook met zo'n roos rond in de school, lekker praktisch.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    rozen? ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Die bij ons zijn al uitgedeeld.
    Ik stuur niks, ik krijg niks.


    a figment of your imagination

    Op onze school doen ze daar niet meer aan, omdat er mensen mee gepest werden. Dan stuurden ze voor de grap een roos naar mensen die al gepest werden en nu ook niet bepaald 'moeders mooiste' zijn. Daarmee wil ik niet bot zijn of zeggen dat ik beter ben, want ik accepteer mensen zoals ze zijn. Jammer genoeg zijn er anderen die dit niet doen en dus grappen uithalen, en iets leuks weer verpesten --' Dus bij ons kan het niet meer. Niks te krijgen, niks te sturen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    1 naar een vriendin omdat ze het vereslijk vind om een roos te krijgen(puh)

    Geen idee of ik zelf iets krijg, weetvanniks


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Op onze school doen ze daar niet meer aan, omdat er mensen mee gepest werden. Dan stuurden ze voor de grap een roos naar mensen die al gepest werden en nu ook niet bepaald 'moeders mooiste' zijn. Daarmee wil ik niet bot zijn of zeggen dat ik beter ben, want ik accepteer mensen zoals ze zijn. Jammer genoeg zijn er anderen die dit niet doen en dus grappen uithalen, en iets leuks weer verpesten --' Dus bij ons kan het niet meer. Niks te krijgen, niks te sturen.

    Ik snap je punt. Jammer dat er wéér kinderen moeten zijn, die het verzieken. Hebben die gepeste kinderen dat dan gemeld ofzo? Want ik snap niet hoe die leraren er dan achter gekomen zijn.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    bij ons doen ze dat niet? waarom weet ik niet. maar ikweetniet xD


    I can't see the future with tears in my eyes

    Nope, ik ga rozen verzenden. Zit bij de schoolkrant, die regelt zulke dingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben dat like niet >< maar het lijkt me wel nog sjiek.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kijk wel^^ ik denk het van beide niet><


    One of the Duo Of Evilness

    Daar doen wij niet aan in school :')

    Nope, ik ga rozen verzenden. Zit bij de schoolkrant, die regelt zulke dingen.

    o^^ Dat is wel veel werk zeker? [denkt aan hoe druk het was, toen ze er voor stonden, Om een roos te laten opsturen....o,0]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.