• Eergister kwamen er 2 jongens dronken het schoolplein op fietsen. De zus van een van die jongens heeft zijn broer geduwt omdat ze kwaad was, en toen viel hij KO op de grond. Toen kwam de ambulance en die twee dronken jongens zijn van school gestuurd :ó.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    O_o


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons namen ze een spacecake mee en waren nog zo achterlijk zich te verraden =='
    Oh ja.. ook nog wiet roken in de pauze. Das lef hebben, zeker als 12-jarig eersteklassertje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons in de klas zijn er geen dronken.Maar iemand bij mij in de klas rookt wel(dat weet iedereen) o_o


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Een gast uit mijn klas is na de middag soms zo stoned als weet ik veel wat. Eigenlijk nog best grappig. Maar hij stinkt wel altijd zó hard. >_<

    Bij ons in de klas zijn er geen dronken.Maar iemand bij mij in de klas rookt wel(dat weet iedereen) o_o

    Bij ons op school rookt bijna iedereen.. De 3&4 klas gewoojn op het schoolplein en 1&2 buiten de hekken, heeft de school ook niks te zeggen..
    Idioot he?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bijna iedereen rookt bij ons. Ons schoolplein staat vol asbakken. En sommige mensen zitten ook wel eens stoned onder de les [/waaronder ik:Y)]. Maar blowen moet buiten de hekken. Waar ik meestal te vinden ben, op het Dillenburgplein, lekker bij de bakker broodje kopen.:P

    iedereen rookt bij ons.
    als mijn sigaretten op zijn blow ik ook gewoon x]
    en dat meestal voor school met elisa :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    wij hebben een leraar eens spacecake gevoerd. |:
    Dat was lache

    wij hebben een leraar eens spacecake gevoerd. |:
    Dat was lache

    Ghehe, da ga ik ook is probere :Y)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ghehe, da ga ik ook is probere :Y)

    Die man was wel extreem dom trouwens |: Ook van school gekickt later.
    Hij dacht dat spacecake extreem lekker zou zijn ipv dat er wiet in zou zitten. :') Hij kende 't helemaal niet.

    (...)
    Die man was wel extreem dom trouwens |: Ook van school gekickt later.
    Hij dacht dat spacecake extreem lekker zou zijn ipv dat er wiet in zou zitten. :') Hij kende 't helemaal niet.

    Oh, ja das niet zo slim. Maar cake is zo en zo tog lekker x']?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Volgens iemand heeft een eerste jaartje wiet of zo iets mee genomen en hebben ze dat ontdekt, en hij zit nu nog op school.
    Weet je dat ik dat nu niet geloof.
    En spacecake volgens mij hadden die van t 6de (middelbaar he) da vorig jaar ook mee voor een spreekbeurt.


    Live life limitless.

    Jeetje ö


    I don't need words to feel those lips.

    whaha...
    doet me denken aan myn leerkracht vorig jaarxD
    die ging bna elke middag "éne" drinke mt zyn collega's ma die kwam altyd zo dronke al iets trgxD en dan krege wy lekker klasgesprek in plaats vn lesxD
    njh,, hy is wel vn sgool getrapt:(xD

    Ik ben echt nooit dronken. Behalve toevallig vandaag aangeschoten op school. En zaterdagmiddag en avond. En donderdag dronken op school.
    Nu lijk ik net een alcoholist ofzo, maar ik ben voor de rest echt al een jaar niet meer dronken geweest ofzo;p.


    hit me like a ray of sun