• die heb ik dus net gekregen. elke meisje die in 1993 tot 1996 is geboren krijgt zo een prik, ik belde me moeder net en die zei dat ik geen prik hoef want ik zit niet aan de pil dus ik heb minder kans op baarmoederkanker. wie heeft nog meer een brief gekregen?

    ik. maar iedereen moet toch? het zou slim zijn als je gaat. behalve als je seksueel actief bent, dacht ik. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb ze al van vorig jar gehad, maar ik zou toch vr de zekerheid die prikken nemen. x3


    A. ikmisje.

    ik. maar iedereen moet toch? het zou slim zijn als je gaat. behalve als je seksueel actief bent, dacht ik. ><'


    Ik ga pas aan de pil als ik getrouwd ben(moet in me geloof) dus ik heb minder kans in baarmoederkanker

    Ik.


    a figment of your imagination

    Ik heb ze al van vorig jar gehad, maar ik zou toch vr de zekerheid die prikken nemen. x3


    Ik kan niet tegen prikken

    Is dit in NL of BE?
    Want mijn moeder zei dat dat hier in NL helemaal niet zo is en dat je er flink voor meot betatalen als je die prikken wilt O.o
    En ik hb geen brief gehad en kom uit 1994!


    Tears are crashing out of my eyes

    het is baarmoederjalskanker en iedereen moet die prikken tenzij je kans wilt krijgen op kanker die je niet meer kan wegkrijgen dus je er dood aan gaat.


    All was well.

    Is dit in NL of BE?
    Want mijn moeder zei dat dat hier in NL helemaal niet zo is en dat je er flink voor meot betatalen als je die prikken wilt O.o
    En ik hb geen brief gehad en kom uit 1994!

    Nederland, en het is gratis...
    Ik kom uit 1995 (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    die heb ik dus net gekregen. elke meisje die in 1993 tot 1996 is geboren krijgt zo een prik, ik belde me moeder net en die zei dat ik geen prik hoef want ik zit niet aan de pil dus ik heb minder kans op baarmoederkanker. wie heeft nog meer een brief gekregen?




    Je moeder heeft ongelijk de pil helpt daar absoluut niet tegen, je moet echt een prik krijgen dat is het beste


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    (...)



    Je moeder heeft ongelijk de pil helpt daar absoluut niet tegen, je moet echt een prik krijgen dat is het beste


    Eigenlijk heb ik het van me nicht & tante, maar me moeder zei dat ik dus minderkans krijg op baarmoederkanker

    het is baarmoederjalskanker en iedereen moet die prikken tenzij je kans wilt krijgen op kanker die je niet meer kan wegkrijgen dus je er dood aan gaat.


    Nee niet iedereen, wat ik al zij; het gaat om me pil, en dat is geen gelul.

    (...)

    Ik ga pas aan de pil als ik getrouwd ben(moet in me geloof) dus ik heb minder kans in baarmoederkanker

    dat zal best kunnen, maar ik zou toch maar die prikken gaan halen. je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen hè.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Iedereen moet die prik ondergaan, íedereen, maakt niet uit of je aan de pil zit.
    De enige uitzonderingen zijn de mensen die zwanger zijn (lijkt me nogal sterk op zo'n leeftijd).


    ok

    Kom uit 92' dus heb er geen gehad. Maar het is wel belangrijk dat je die krijgt.. Men moeder heeft baarmoederhalskanker gehad ;]


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Kom uit 92' dus heb er geen gehad. Maar het is wel belangrijk dat je die krijgt.. Men moeder heeft baarmoederhalskanker gehad ;]



    :O