• Ja wat is jou record? En je mag alles mee tellen dus gewoon hoe vaak je hem gezien hebt, in de bios, thuis, internet of bij een vriendin. Alles gwn meetellen!

    Ik heb mijn record net verbroken van 9 keer Harry Potter and the Goblit of fire naar 10 keer Twilight^^
    Het klinkt misschien gek, maar ik kan er gwn geen genoeg vn krijgen O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    als Twilight te koop is ga ik hem zeker nog 1000 keer ziien Ö xD (oké ffie overdrijven xD)


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    Shaun of the dead. 15x ^^


    Scream for mercy!

    Ik denk Sneeuwitje, toen ik klein was...
    Die heb ik like... 97 x gezien xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    rond de 20 keer Sound of music..
    en mathilda ofzo ook cht heel vaak..,, ik denk als k het aantal weet, da k ervan schrik x'] haha


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Een stuk of tien keer naar Titanic.
    xoxo.


    ok

    Bwa 3/4 keer ma ik kijk meestal alleen maar films op tv, ik ga zelden naar de cinema ofzo

    The Lion King heb ik zeker meer dan 20x gezien. Maar is allemaal ook een tijd terug. Nog een paar zijn Spirit & Eragon. En meer films waar ik de titel niet van weet. Tegenwoordig kijk ik niet héél vaak dezelfde films meer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Leeuwenkoning, beide delen. Meer dan 67x gezien.


    a figment of your imagination

    no ideaa...xD

    Dubbel en dwars in t nederlands echt 100x ik kan die film serieus helemaal meepratenXD
    en mean girls 25x ofzo
    en titanic 20x denk ik

    HIGH SCHOOL MUSICAL 31 x
    I LOVE IT (H)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    titanic , like 100000 x


    ' niks is wat het zijn moet '

    Disneyfilms toen ik klein was. Bijna allemaal zo'n 20 x


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Disneyfilms, die zag ik al allemaal te vaak. (:

    Ik zie niet vaak films 2 keer, wij kopen er niet vaak een, gaan maar 1 keer naar de bios per film :P en als we iets opnemen van de tv deleten we het weer naa het kijken.. Sweeney Todd heb ik wel 2 keer gezien dak weet, thuis en op school, en k heb harry potter (dvds en videos die we thuis hadde) ook wel 3 of 4 keer gezien denk ik

    ik ga vr harry potter XD