• een klasgenoot van mij is 12 en ze laat een tongpiercing zetten aanstaande zaterdag, ik vind het gewoon niet kunnen, en ik weet dat het haar leven is, maar je kan toch wel wachten tot je 15de ofzo?. Ben ik nou de enige die het zo raar/dom vind of zijn der ook andere?

    navelpiercing op je 13e had ik ook al en ook een tongpiericing


    love is dead and dead is love

    Ik wist dat je hier een topic over ging maken. (:
    Ik vind het.. het wat te jong. Laten we zeggen, 14 jaar vind ik vroeg genoeg. Ik mag op mijn 14e een lippiercing, of zelfs op mijn 15e.
    Hajar, laat haar gewoon. Ze verminkt zichzelf. En Latoya heeft er alweer een oorgaatje bij. ¬¬
    Ze heeft er nu 7 in 1 oor en 5 in die andere. ><


    -

    Oke, wat lopen julie hier eigenlijk te zeiken? is het julie lichaam? nee als zij het wilt dan komt ze er zelf ook wel achter dat je 1 week lang niet normaal kan eten( ik heb zelf een tongpiercing) ..en trouwens, haa keuzen haar lichaam..Als ze het gaaf of wat dan ook vind, dan is hethaar porbleem... 12 is misschien jong jah, maar wat wil je er aaan doen? die tongpiercing uit der bek trekken? ik was 13 toen ik mijn tongpiercing kreeg ben ik dan ook te jong?


    Some angels have no wings.

    ik weet t niet..
    t is best jong, op zo'n leeftijd kan je denk ik nog niet echt goed beslissen of je het wel echt wilt.
    en dat is toch wel belangrijk bij een piercing oid.

    Oke.. ik was 13 toen ik hem kreeg, dus ben ik ook ontveranderwoordlijk? of zoo?


    Some angels have no wings.

    Ik wist dat je hier een topic over ging maken. (:
    Ik vind het.. het wat te jong. Laten we zeggen, 14 jaar vind ik vroeg genoeg. Ik mag op mijn 14e een lippiercing, of zelfs op mijn 15e.
    Hajar, laat haar gewoon. Ze verminkt zichzelf. En Latoya heeft er alweer een oorgaatje bij. ¬¬
    Ze heeft er nu 7 in 1 oor en 5 in die andere. ><


    O_o Latoya is toch pas 11 [/ja heb der op hyves xD] en en ik vind het ook te jong x_x mijn nicht was 16 toen ze de hare lietzettebn. ik vind 14 ook ong de perfecte leeftijd


    We can only learn to love by loving.

    ik ga een lip piercing nemen als ik daar zin in heb xD


    Resistance from the final ones wil let you al suffer

    is haar keuze niet de mijne.


    I need you like a heart needs a beat

    is haar keuze niet de mijne.

    heeh iemand die eindelijk snapt, dat het haar lichaam is, en niet die van hun!


    Some angels have no wings.

    (...)

    O_o Latoya is toch pas 11 [/ja heb der op hyves xD] en en ik vind het ook te jong x_x mijn nicht was 16 toen ze de hare lietzettebn. ik vind 14 ook ong de perfecte leeftijd


    Nee, Latoya is 12 geworden in November.


    Can I crash into your life?

    Oke, wat lopen julie hier eigenlijk te zeiken? is het julie lichaam? nee als zij het wilt dan komt ze er zelf ook wel achter dat je 1 week lang niet normaal kan eten( ik heb zelf een tongpiercing) ..en trouwens, haa keuzen haar lichaam..Als ze het gaaf of wat dan ook vind, dan is hethaar porbleem... 12 is misschien jong jah, maar wat wil je er aaan doen? die tongpiercing uit der bek trekken? ik was 13 toen ik mijn tongpiercing kreeg ben ik dan ook te jong?


    Doe eens even normaal, zeg. Zij vraagt hier enkel om jou mening, niet om jou levensgedoe en of jij er eentje hebt.


    Can I crash into your life?

    Doe eens even normaal, zeg. Zij vraagt hier enkel om jou mening, niet om jou levensgedoe en of jij er eentje hebt.


    ik geef me mening, altijd het zelfde hier in nl! de een weet beter dan de ander? in en ik snap het punt niet, want zoo dra dat meisje en tongpiering wilt op de 12de dan is het gelijk: wel een beetje jong.. kom op zeg! dat is leuk om te horen helemaal lekker afgekraakt woorden door menensen met ogh jah het is wel jong! en misschien heeft er geod genoeg over naa gedacht! en snapt ze de riscos?( schrijf ik dat goed?) .....Dus ik snap julie halve punt niet,, het s julie lichaam niet!@


    Some angels have no wings.

    (...)

    ik geef me mening, altijd het zelfde hier in nl! de een weet beter dan de ander? in en ik snap het punt niet, want zoo dra dat meisje en tongpiering wilt op de 12de dan is het gelijk: wel een beetje jong.. kom op zeg! dat is leuk om te horen helemaal lekker afgekraakt woorden door menensen met ogh jah het is wel jong! en misschien heeft er geod genoeg over naa gedacht! en snapt ze de riscos?( schrijf ik dat goed?) .....Dus ik snap julie halve punt niet,, het s julie lichaam niet!@


    Míjn punt? Ik wist al dat zij er een topic over gaat maken. En als zij zich wil verminken, doet ze dat maar. Like, I care? Nee, liever niet.
    Ik houd me daar niet mee bezig.
    Als je kijkt wat ze allemaal heeft gedaan qua haren en piercings kijk je daar ook van op.
    Good for you. Dan wordt ze maar afgekraakt. I don't care.


    Can I crash into your life?

    Een meisje uit mijn klas is 12, pas 13 geworden een had in de kerstvakantie een navelpiercing laten zetten. Asjeblieft, dat is echt niks voor dat kind. Je ziet haar nog eerder in de kerk zitten dan een navelpiercing laten zetten.


    a figment of your imagination

    Een meisje uit mijn klas is 12, pas 13 geworden een had in de kerstvakantie een navelpiercing laten zetten. Asjeblieft, dat is echt niks voor dat kind. Je ziet haar nog eerder in de kerk zitten dan een navelpiercing laten zetten.


    Ja, inderdaad.
    Ja, ze moet het maar zelf weten ofzo. Ze staat zelf voor schut. Ik bedoel.. ik ken haar, maar zij doet dingen die niet normaal zijn. Ze heeft roze haar gehad, groen haar, weet ik het allemaal.


    Can I crash into your life?