• een klasgenoot van mij is 12 en ze laat een tongpiercing zetten aanstaande zaterdag, ik vind het gewoon niet kunnen, en ik weet dat het haar leven is, maar je kan toch wel wachten tot je 15de ofzo?. Ben ik nou de enige die het zo raar/dom vind of zijn der ook andere?

    Ik vind 12 wel vroeg voor tongpiercing.


    -

    Ik vind 12 wel vroeg voor tongpiercing.


    Ja, ik dus ook.
    Ze moet het zelf weten. Ik loop alleen niet meer naast haar als ik haar zie. (:
    Nee, joking.


    Can I crash into your life?

    ogh,oke effe vraag het lijkt wel of iedereen echt gewoon bewust is hoe iemand er kwa uiterlijk uitziet? wat je wel en niet moet dragen wat wel kan op die leeftijd en wat niet?
    in mijn ogen heeft het iedereen te snel uit uiterlijk, maar ik kan het ook verkeert hebbenXD ???


    Some angels have no wings.

    ogh,oke effe vraag het lijkt wel of iedereen echt gewoon bewust is hoe iemand er kwa uiterlijk uitziet? wat je wel en niet moet dragen wat wel kan op die leeftijd en wat niet?
    in mijn ogen heeft het iedereen te snel uit uiterlijk, maar ik kan het ook verkeert hebbenXD ???


    Ehm, ik ken degene over wie de topicmaakster het heeft al sinds de peuterschool.
    Dus bemoei je daar even niet mee.
    Thank you.


    Can I crash into your life?

    Ehm, ik ken degene over wie de topicmaakster het heeft al sinds de peuterschool.

    Dus bemoei je daar even niet mee.

    Thank you.


    okeoke,..chill! pleas?


    oke,ik houd me mond al!


    Some angels have no wings.

    Mensen, kap even met die ruzie. het is gewoon iemand die zijn/haar mening uit. Anders moet ik een mod dit topic laten sluiten x:


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Mensen, kap even met die ruzie. het is gewoon iemand die zijn/haar mening uit. Anders moet ik een mod dit topic laten sluiten x:


    ikke heb al sorry gezegt:$... maar goed als het haar mening dan tjah, haar mening :"D


    Some angels have no wings.

    Er zijn zo veel mensen die op een voor mij achterlijk jonge leeftijd een piercing laten zetten.
    Ik ben nog maar 16 jaar en voel de generatiekloof nu al opkomen =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Er zijn zo veel mensen die op een voor mij achterlijk jonge leeftijd een piercing laten zetten.
    Ik ben nog maar 16 jaar en voel de generatiekloof nu al opkomen =='


    Ja, inderdaad.
    Een andere vriendin had een neuspiercing op haar 11de.
    En deze op haar 12e ><


    -

    Mensen, kap even met die ruzie. het is gewoon iemand die zijn/haar mening uit. Anders moet ik een mod dit topic laten sluiten x:


    Is al goed.

    [/spreekt vanuit Underneath]


    -

    al goed.



    [/spreekt vanuit Underneath]


    jah,^^


    Some angels have no wings.

    Er zijn zo veel mensen die op een voor mij achterlijk jonge leeftijd een piercing laten zetten.
    Ik ben nog maar 16 jaar en voel de generatiekloof nu al opkomen =='



    Ik vind gewoon dat je ziek in je hoofd bent. mij vader doet al moeilijk voor een tweede gaatje.

    Vinden dr ouders et goed dan-.-?

    Ik ben 12 en wil ook een tongpiercing, maar eerst extra gaatjes in mijn oren U.U Die tongpiercing wil ik pas als ik 14 of 16 bun ofsow... Alles op zijn tijd en 12 is idd een beetje jong (vind ik) voor een tongpiercing.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)

    Ja, inderdaad.
    Een andere vriendin had een neuspiercing op haar 11de.
    En deze op haar 12e ><

    Een nichtje van mij was 8 jaar toen ze een neuspiercing liet zetten!!! Nou is ze 9 en een kleine betweter :Y)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3